Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na telefonu Samsung s8 plus, se rozbilo sklo,displej pod sklem byl fuknční a v pořádku. Telefon byl naprosto funkční a ještě v záruce (půl roku starý). Protože NDS mobile nabízela opravu levně (dle popisu stejnou technologií jakou používá samsung) nechal jsem ho opravit tam. Telefon přišel ještě více rozbitý než předtím, byl rozbitý i displej pod sklem, nefungoval fotoaparát a baterie vydržela jenom krátkou dobu nabitá. Reklamoval jsem opravu (telefon byl u NDS mobile cca 2 měsíce, s tím že společnost nekomunikovala), telefon přišel nakonec celý opraven, ale po týdnu se začalo sklo od displeje odlepovat. Společnost přestala komunikovat a na stránkách píše, že ruší činnost.
Oprava skla (pouze skla, bez displeje) na telefonu samsung S8 plus
Telefon se mi znovu na reklamaci posílat nechce, protože firma ruší svou činost. Mám strach, aby se mi telefon vůbec vrátil a nebo se vrátil znovu ještě více poškozený. Proto požaduji vrátit peníze za neúspěšnou opravu (ani na podruhé). Služba stála 3115Kč, poštovné které jsem platil za reklamaci (kdy si balík společnost ani nevyzvedla) nepočítám a nepožaduji.
|
Tweet |
Zhotovitel díla (podnikatel) má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let.
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na zhotovitele. Písemnou formu reklamace lze jen doporučit. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.
Byla-li během provádění díla způsobena spotřebiteli škoda, odpovídá zhotovitel za škodu na převzaté věci dle § 2944 občanského zákoníku. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Poškozená strana však musí prokázat výši škody a příčinnou souvislost mezi porušením povinnosti a následkem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.