Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
nejsem jediná která naletela této podvodní firmě.
Dne 22.12.2019 jsem si na této seznamce založila profil, dále 10.1.2020 jsem zaplatila platbu za zkušební měsíc, která činila cca 150kč. Reálně jsem seznamku ani jednou nevyužila, nevyhovovala mi, nemám ani řádne vyplněný profil, dokonce jsem ji i vypustila a zapomněla, že jsem něco uhradila.
Dnes 14.2 jsem zjistila, že z mého účtu byla automaticky zaplacena částka 2 247,- Kč ve prospěch této společnosti. Nikdy jsem nezadala žádné povolení k inkasní platbě této společnosti, také jí nedovolila, aby mi peníze automaticky ztrhávali.... Na svých stránkach nemají uvedeno, že při automatickém prodlužování prémiového účtu též automaticky dojde k inkasní platbě (ve výší 2 247Kč) a tím pádem i zaplacení částky z účtu zákazníka bez jeho vědomí a svolení!!!! Opakuji nejsem jediná, kt. takto byla neférově podvedená. Denně máte na tuto společnost kvanta stížnosti. Jsem hodně rozčílena i já.
Hned jsem dnes 14.2.2020 napsala opakované nespokojené maily i s žádosti o ukončení a deaktivaci účtu. Emaily jsem posílala jak na zákaznický servis, tak na michal.hlavacek@be2.com. Zatím odpověď byla vždy jen automatická s tým že maily třídí podle data. Zkontrolovala jsem si i spam. Nevěřím, že reálně někomu můj mail došel a bude vyřešen.
Ráda bych proto požádala o pomoc se zrušením členství a navrácení poměrné částky, která mi byla ztržena neprávem z účtu, aniž by mě o tom někdo dopředu informoval.
Povolení k platbě z mé strany taky neproběhlo!!!!
Děkuji moc.
Ráda bych proto požádala o pomoc se zrušením členství a navrácení poměrné částky, která mi byla ztržena neprávem z účtu, aniž by mě o tom někdo dopředu informoval.
Povolení k platbě z mé strany taky neproběhlo!!!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
účet přes mail společnosti zrušen.
Dnes mi do pošty přišly opakované výpovědi Prémiového členství (odpověď byla zaslaná do 1 pracovního dne), poplatek sice zaplacen (2 247Kč), ale duši mám v klidu. Své povinnosti jsem si splnila, tak doufám, že i společnost si své povinnost splní a nebude dále nic požadovat...
S pozdravem.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.