Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Prisel mi email , že mi bude doručovám balíček , a že předem obdržím jako vždy sms s priblizným časem atd. Dnes ráno žádná sms nepřišla , takže jsem balícek neočekávala. Kolem poledne mi ppl volala , ale nezvedla jsem, neměla jsem telefon u sebe(to ze to byla ppl mi doslo až pak doma , po tom co jsem balik objevila). Přijela jsem domu a k memu udivení, balík jsem měla na zahradě na plotě od zahrádky, který je cca 15 metru od hlavní brány !! jedná se o RD , takže řidič PPl neoprávněně! vnikl k nam na pozemek , kde se tedy mimochodem nachazí velky pes ( má jediné stestí že nas pes je velmi hodný a neutočí) , prošel pul zahrady , a balik nechal uprostred pozemku na dřeveném plotu!! Větší drzost jsem snad nezažila . Nejen ze tedy nemohl vedet, že ho pes nenapadne, nebo ze mu neuteče , ale v balíku nebyli levné veci, a on ho jen tak bez informace odloží. Kdyby ho pes roztrhal , nemam ani zboží, ani penize. Tohle jednání je opravdu vrchol , nezažila jsem drzejšího člověka
dorucovaní zásilky - Decathlon
rozhodne potrestání řidiče,protože tohle co udelal prekračuje vsechny meze. nejen ze neprisla sms o možném doručení , ale jeste si dovolil vniknout na cizí pozemek bez informování majitele !! Balicek mohl nechat klidne na výdejne, kterou tu mame . Pokud se toto bude nekdy opakovat, podáme žalobu ;-)
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Ohledně případné škody platí, že by ji dle popsaného skutkového stavu nesla přepravní společnost. Ze zákona totiž odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.