Společnost


EKO-IZOLACE HS group, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3976Vleklá reklamace střechy (PUR - pěnový nástřik)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2014, před 10 lety

Tomáš Kudri

Znění stížnosti

Na plochou střechu novostavby,jsme si nechali nastříkat PUR pěnu s UV nátěrem. Už po měsíci se na střeše začali objevovat defetky v podobě boulí a střecha neměla dostatečný spád pro odtok vody. Vstřícnost oprav na začátku byla, ale s přibývající problémy ustala. Zhruba po roce firma slíbila, že střechu opraví kompletně. Začalo se detekcí příčiny problémů. Po provedených sondách (otvory do pěny na nosný beton) začalo do střechy a konstrukcí zatékat voda. Vznikly škody. Firma řeší problém opravou, první a teď druhá oprava na garáži se nepovedla a opět se dostává voda kam nemá. Firma dle všeho nikdy neprováděla touto technologií nástřik na nové střeše! Dal jsem jim poslední šanci a myslel, že už bude vše dobré a provedou ve slíbené kvalitě, ale opět se dostala voda vlivem nekvalitně provedené práce do střešní konstrukce. Podstatná je i to, že opravy jsou prováděné jinou PUR než máme ve smlouvě o dílo !! Firma při první opravě mám nesdělila !!


Produkt

PUR pěna HEATLOK SOY - Roofing Foam + nátěr UV MULTIGUM


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že se celá věc vleče více než 2 roky, chceme odstoupit od smlouvy. Firmu příliš netrápí, že voda přítomná pod pěnou poškozuje stavbu. Čekáním se nic nevyřeší. Požadujeme demontovat veškerou pěnu, vysušit celou stropní konstrukci,zabezpečit proti vodě. Vyúčtujeme všechny škody které nám vznikly, chceme doplatit spoluúčasti z pojistných událostí, sama částka od pojišťovny nepokryla náklady na odstranění škod způsobených zatečením vody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2014 14:24, před 10 lety

Byla-li vadným provedením díla způsobena škoda, zhotovitel za tuto škodu odpovídá. Zhotovitel se může zprostit odpovědnosti za škodu tehdy, pokud prokáže, že ji nezavinil, tedy že nevěděl a ani nemohl vědět, že jím provedené dílo může způsobit škodu. Výši škody je nutné doložit.
Zhotovitel je povinen provádět dílo dle smlouvy. Dílo je vadné, neodpovídá-li smlouvě. V takovém případě má spotřebitel právo na odstranění vady, nelze-li vadu odstranit nebo neodstraní-li ji zhotovitel v dohodnuté lhůtě, anebo vyskytne-li se vada znovu, má spotřebitel právo na zrušení smlouvy nebo na přiměřené snížení ceny opravy nebo úpravy.
V této souvislosti doporučujeme spotřebiteli, aby si ověřil délku záruční doby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2014 10:01, před 10 lety

Dobrý den,
po osobní schůzce s panem Kudrim bylo dohodnuto ukončení smlouvy s finančním vyrovnáním, které proběhne ihned po podpisu dohody o ukončení smlouvy.
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.9.2014 08:05, před 10 lety


Tomáš Kudri

Dobrý den,
na osobní schůzce jsem se setkali s dodavatelem a projednali možnost odstoupení od smlouvy. Nabídka dodavatele zněla, že vrátí cca 63% ze zaplacené částky. Toto jsme rozporovali a jako gesto nabídli vratku 77%. Dohodli jsme se, že dostaneme od právníka firmy smlouvu o ukončení smlouvy spolu s účetním řešením situace. Dobropis atd. Návrh smlouvy o ukončení smlouvy přikládám do přílohy. Nezdá se nám její věcný obsah a celý postup bychom chtěl analyzovat a neopomenout v této smlouvě nic důležitého.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2014 13:54, před 10 lety

Smluvní strany se dohodly na ukončení smlouvy. Z dohody by tedy mělo vyplývat, že se smlouva ruší a strany jsou povinné vypořádat si vzájemné závazky, které se k předmětné smlouvě vztahují. V rámci zachování důvěry a vážnosti vůle stran doporučujeme do smlouvy zakomponovat přiměřenou výši smluvní pokuty v případě prodlení s platbou. Totéž může být stanoveno i pro povinnosti týkající se odstranění materiálu, včetně přiměřených lhůt.
Spotřebitele požádáme o sdělení závěrečného řešení situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2014 07:23, před 10 lety


Tomáš Kudri

Dne 19.9.2014 jsem odeslal email s žádostí dodavateli na úpravu dohody dle vašeho komentáře. Ještě nemáme žádnou odezvu. Pokud bude dohoda doplněna o tyto parametry nebudeme váhat s podpisem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 16:46, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že strany sporu již nevyužily možnost reakce, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.