Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dne 13.2.2020 okolo 7.00 jsem si u vás něco objednal. Celková cena byla 4134 Kč včetně 119 Kč za doručení 14.2.2020.
Dne 14.2. v 8.02.59 mi přišla SMS, že zboží jste doručili přepravci. Asi ve 12.02 jsem telefonoval přepravci – InTime – kdy doručí zboží. Bylo řečeno, že zásilku od vás ještě fyzicky nepřevzali !!
Pak byl telefonát ode mne s někým od vás, jak to že lžete a uvádíte předání zboží !!
Měli jste to uvést na pravou míru.
Další telefonát v 16.00 a odpověď, že to zjistíte.
Další 17.00, čekáte na odpověď. Velmi hloupé a směšné !!! Bez výsledku.
A konečně SMS v 19.44.34, zřelmě od přepravní společnosti, že zásilku od vás převzali, od Internet Mall,a.s. Doručení se nestalo.
Jedná se o zásilku z objednávky 115730179. Oni uvádí č.2V901138362 ref 1142921714.
Podobný neprofesionální přístup jsem dlouho nezažil a přimíná to doby socialismu. Mám jisté zkušenosti s podnikáním a tohle rozhodně nevede k ničemu.
Ruším objednávku a vraťte mi zpět 4134 Kč na můj účet.
Krácení platu
|
Tweet |
Popsanou situaci by bylo možné posoudit jako prodlení prodávajícího u tzv. fixního závazku. Úprava obsažená v § 1980 občanského zákoníku uvádí, že byla-li ve smlouvě ujednána přesná doba plnění a vyplývá-li ze smlouvy nebo z povahy závazku, že věřitel nemůže mít na opožděném plnění zájem, zaniká závazek počátkem prodlení dlužníka. Pokud je tedy možné ze smlouvy dovodit, že šlo o dárek k určitému dni a spotřebitel logicky nemá zájem na jeho pozdním dodání, zaniká smlouva počátkem prodlení dlužníka. Spotřebitel má pak právo na vrácení již zaplacené peněžní částky odpovídající ceně výrobku.
Spotřebitel má v každém případě nárok na vrácení poplatku spojeného s garancí dodání zboží do určitého dne, neboť k němu nedošlo.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.