Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Každý měsíc nám chodí faktury za služby, které nevyužíváme. Nelze se s nikým spojit, když se konečně dovoláme pán řekne, že zavolá později a už se neozve. Psala jsem jim emaily aby služby zrušily, neodepsali, nevyjádřili se. Některé služby byly zrušené a chvíli byl klid a opět začaly chodit faktury. Jednalo se o internet a používání dvou mobilních čísel. Nechtěla bych aby pak přišla nějaká exekuce za neuhrazené faktury služby kterou nikdo nevyužívá a v podstatě nejde zrušit. Moc Děkuji
Služba pro TC734036073 ADSL Služba pro TC602203117
Ráda bych o zrušení veškerých služeb a hlavně jejich vyjádření a doklad, že je vše zrušeno. Taky bych chtěla vědět jak chtějí vyřešit nedoplacené faktury a pokud je tam nějaký nedoplate, kolik a co s tím chtějí dělat, právě kvůli tomu aby nevznikly nějaké dluhy nebo exekuce.
|
Tweet |
Je-li ve smlouvě uvedena doba, po kterou jsou smluvní strany smlouvou vázány, jedná se o smlouvu na dobu určitou. Doba uvedená ve smlouvě zavazuje obě smluvní strany.
Pokud byla sjednána smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací na dobu určitou, je možné i takovou smlouvu ze strany spotřebitele jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy (pokud zákazník neuzavíral smlouvu v postavení spotřebitele, může být tato úhrada i vyšší).
U smlouvy uzavřené na dobu neurčitou a bez závazku se výpověď podává společnosti podle obchodních podmínek, které musí být v souladu se zákonem. Podmínky pro výpověď se u jednotlivých společností liší. Délka výpovědní doby smluv na dobu neurčitou bývá několik týdnů.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, má možnost obrátit se na Český telekomunikační úřad, který rozhoduje spory vzniklé mezi poskytovateli telekomunikačních služeb a účastníky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.