Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Mám objednaný notebook na již schválené splátky, přišla sms o vyzvednutí, tak tam jedu a na prodejně mě sdělí, že tam není dnes nikdo, do vyřizuje splátky poslali mě na jinou prodejnu, že mi tam vyřídí splátky a pak se pro notebook vrátit, jenže tam nikoho také neměli. Po té jsem zavolal na infolinku, jestli by mě mohli laskavě sdělit, na které prodejně v Brně někdo takový je, tak paní řekla že to zjistí a zavolá za chvíli zpět. Jak to asi dopadlo, nikdo se už neozval.Mezitim jsem zajel na další prodejnu a bez výsledku. Nakupují jen na Alze, ale po téhle zkušenosti rozhodně poslední nákup. Ty 3 hodiny ježdění po Brně kvůli neschopným zaměstnancům me uz nikdo nezsplati.
Sleva na zboží
|
Tweet |
Nebylo-li zboží dodáno v ujednaném čase, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.