Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Policejní baterka s paralyzérem (zakoupeno přes internet)
Paralyzér funguje, baterka přestala svítit.
Prosím o vysvětlení, proč si společnost Trikoja s.r.o. nevyzvedla doporučenou zásilku. (byla mi vrácena poštou zpět) Je to již druhá reklamace. První reklamace proběhla v pořádku, též posláno doporučeně. Proto nechápu chování a uvažuji o podaní trestního oznámení.
Baterka s paralyzérem, 1101 type light flashlight (plus)
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v místě nebo sídle podnikání.
Nepřijme-li prodávající zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.