Společnost


Trikoja s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39772Nevyzvednutí doporučené zásilky s reklamací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2020, před 5 lety

František Ošlejšek

Znění stížnosti

Policejní baterka s paralyzérem (zakoupeno přes internet)
Paralyzér funguje, baterka přestala svítit.
Prosím o vysvětlení, proč si společnost Trikoja s.r.o. nevyzvedla doporučenou zásilku. (byla mi vrácena poštou zpět) Je to již druhá reklamace. První reklamace proběhla v pořádku, též posláno doporučeně. Proto nechápu chování a uvažuji o podaní trestního oznámení.


Produkt

Baterka s paralyzérem, 1101 type light flashlight (plus)


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 10:42, před 5 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v místě nebo sídle podnikání.

Nepřijme-li prodávající zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 10:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.