Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39773Nedoručení zásilky na požadovanou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2020, před 5 lety

Luboš Dovina

Znění stížnosti

Dne 13.2.2020 v 7.39 hod. mi přišla SMS zpráva, že se mám v době od 13,00 hod. do 15,00 dostavit domu a čekat na doručení zásilky. Pracuji do 15.00 hod. a domu se dostanu nejdříve v 16,00 hod. Nemůžu se v práci okamžitě na zavolání uvolnit, nebo si vzít dovolenou a čekat 2 hod. doma na doručení zásilky. Ani nejsem schopen tak narychlo zajisti někoho, kdo by zásilku převzal za mně. Volal jsem proto řidiči zpět a vysvětlil mu situaci. Velmi arogantně mě odbyl a sdělil, že zásilku tedy budu mít na čerpací stanici. Odpověděl jsem, že s uložením na čerpací stanici nesouhlasím. Že se jedná o televize (2 ks) a že považuji za nesmyslné, abych si objednal a zaplatil přepravu, uvedl doručovací adresu a pak se dověděl, že mám zásilku na čerpací stanici, která se nachází na okraji města a je vzdálené více jak 1 km od požadovaného místa doručení a že si tudíž musím objednat dalšího přepravce, který mi zásilku doručí domů. Řidič se se mnou však už vůbec nebavil a zavěsil. Nakonec se mi podařilo domluvit s rodiči, kteří byli v uvedený čas na daném místě připraveni zásilku převzít. Bezvýsledně. Ve 14.00 hod. jsem dostal SMS zprávu, že mám zásilku uloženou na čerpací stanici (i přes můj výslovný nesouhlas a zajištění jejího převzetí). Navíc druhý den byla doma po celou dobu moje manželka a mohla zásilku převzít. Stačila jenom trocha dobré vůle a vstřícnosti místo předvedené arogance a neochoty. Výše uvedený postup jsem u PPL ihned reklamoval. Odpovědí bylo pouze sdělení, že toto je u PPL standardní postup a navíc lživé tvrzení, že řidič byl v avízovaný čas na daném místě a zásilku nemohl předat.


Produkt

Přeprava 2 ks televizí Philips


Požadované řešení

Předpokládal jsem omluvu a především zajištění doručení na požadovanou adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 10:36, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2020 10:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.