Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den,
Chodím nakupovat do Kauflandu.v OStravě na ulici Vítkovicka. Poslední dobou je tam ovoce a zelenina jedna velká katastrofa. Mám i vyfocené okurky, na kterých je silná plíseň. A takto produkty nabízíte zákazníkům??? Navíc se vše zdražilo, tudíž bych cekala zrovna u okurek hadovek, u kterých kus stojí 30 kč, trošku jinou úroveň !!!
S přáním hezkého dne
Facunova Denisa
Zelenina a ovoce
Větší důraz a kontrola, pokuta.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
dobrý den,
já nezakoupila zboží, pouze jsem viděla okurky, na kterých byla silná plíseň. Jak tohle můžete prodávat zákazníkům? Přijde mi to dost nehygienické a také i neslušné. A nebyly to jen okurky, ale i další zelenina. Mám i fotografii, můžu zaslat...
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.