Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39776Řidič cizinec a drzý

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2020, před 5 lety

Marie Bláhová

Znění stížnosti

Pan řidič mi řekl ze se to platí předem a když sem mu řekla ze ne vim jak to chodí jezdim sní.i dene tak mi rekl že chce vidět peníze jinak me neodveze byl to cizinec to už je příliš si myslím.


Produkt

No drzost


Požadované řešení

Zadam o nějaké řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 09:45, před 5 lety

Dle informací na https://support.taxify.eu jsou řidiči zodpovědní za výběr peněz od zákazníka po každé jízdě hrazené v hotovosti. Pokud platí cestující skrze aplikaci, bude řidič na konci jízdy upozorněn, aby nevybíral hotovost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 19:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.