Společnost


ALFA COMPUTER a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3978Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2014, před 10 lety

Ondřej Kincl

Znění stížnosti

Dobrý měl jsem svůj notebook na reklamaci z následujících důvodů:
přestalo mi dobíjet trafo, občasná nefukčnost některých usb portů, pant otvírání hodně uvolněm a hlučnost a vynechávání ventilátoru.

Reklamace mi byla po měsíci vrácena jako neuzaná z důvodu poškození kabelu adaptéru. Kabel byl opravdu mírně poškozen , ovšem problém je v trafu které píská(s kterým je sice kabel pevně spojen ale na fukčnost nemůže mít vliv jelikož je až poškozen až na uplném konci).

Ventilátor byl vyměněn.

K dalším bodům reklamace se podle mého nedostali. Pant stále volný. Problémy s usb se prý neprojevily.

Operční systém s NB zůstal tak jak byl, i s heslem které jsem tam zanechal. Proto se domnívám že nebyla možnost jak závadů usb vyzkoušet při běhu systému.

Nelíbilo se mi jednání jakým mi reklamaci vyřizovali a ani následné předávání zboží. O hotové reklamaci jsem nedostal žádnou zprávu jak emailem tak ani telefonicky a o dalších postupech pokud nejsem s reklamací spokojen nechtěli ani slyšet a nikdo se se mnou nebavil.


Produkt

MSI GX60


Požadované řešení

Má stížnost nevede k tomu, že bych chtěl zpět peníze nebo snad nějaké náhrady. Jde pouze o produkt který jsem si zakoupil. S produktem spokojen jsem, s jednáním firmy už ne.

Pouze chci aby byl dáván větší důraz na prováděné reklamace. Nikdo se nestará o to jestli byli opravdu všechny body vyřízeny!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2014 11:16, před 10 lety

Prodávající by se měl zabývat všemi vytčenými závadami. Z reklamačního protokolu by mělo být patrné, jaké vady byly uznány a jak byly odstraněny a také, jaké vady uznány nebyly a z jakého důvodu. Prodávající by neměl zamítnout reklamaci z důvodu mechanického poškození, pokud mechanické poškození není příčinnou vady.
Nezabýval-li se prodávající některou závadou, jedná se o nikoli řádně vyřízenou reklamaci a spotřebitel by měl prodávajícího na tuto skutečnost upozornit a domáhat se posouzení vady. Prodávající je povinen informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:21, před 10 lety

Společnost ALFA COMPUTER a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.