Společnost


eRmail Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39780Nepřipisují mi odměnu za odklikané emaily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2020, před 5 lety

Eva Pernicová

Znění stížnosti

Od roku 2011 klikám reklamní emaily eRmail. Nejenom, že mi v závěru docílení výplatní částky posílaly emaily jen za 0,01 Kč, ale nakonec mi mé odměny úplně přestali přičítat. Jakmile jsem dosáhl částky 997,99 Kč, přičemž výplatní hranice je 1000 Kč, veškeré odkliknuté emaily se mi vůbec nepřičítají, stejně tak program Doporuč. Na kontaktování emailem nereagují.


Produkt

reklamní emaily


Požadované řešení

Samozřejmě bych byla ráda, abych se dočkala vyplacení částky, kterou jsem se prostě zařekla dokončit. Každopádně by takovéto křivé jednání firmy nemělo být zákony tolerováno. Zřejmě se jedná o podvodnou společnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 08:35, před 5 lety

Podle obchodních podmínek společnosti eRmail Company s.r.o. mohou uživatelé prvního levelu čerpat odměnu ve výši 1.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 1.000,- Kč. V obchodních podmínkách dále není zaručena výše minimální odměny za čtení reklamních e-mailů a vyplňování dotazníků. Takovéto ujednání považujeme za nepřiměřené, neboť zakládá významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitelky. K nepřiměřeným ujednáním se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Spotřebitelka by tedy mohla žádat vyplacení odměny v aktuální výši.

Nebude-li společnost reagovat na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2020 14:28, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.