Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39784Místo 149kč za měsíční členství mi bylo střežení 3300kc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2020, před 5 lety

Kristýna Bičanová

Znění stížnosti

Dobrý den, jako jedna s několika jsem bohužel naletela a založila seznamku be2, zaplatila členství v domnění že platím 149kc na měsíc, po pár minutách, kdy jsem zkontrolovala platbu mi bylo odečtení přes 3000kc, ihned jsem patrala a bohužel narazila na špatné recenze a tímto vás prosim o radu je realna šance dostat peníze zpět? Vyčetla jsem, že musíte poslat žádost o zrušení členství, jak mám tedy postupovat, jsem opravdu zoufalá, nejsou to malé peníze děkuji za odpověď Kristýna


Produkt

Podvodné jednani


Požadované řešení

Zrušení členství a profilu a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 07:18, před 5 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.

Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Vždy je však třeba brát ohled na to, zda společnost nemá, byť i jen na část zpětvzaté platby, právní nárok. Poté by se totiž spotřebitel mohl dostat do prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2020 20:53, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.2.2020 21:23, před 5 lety


Kristýna Bičanová

Dobrý večer,tak přišla odpověd s kterou nekompromisně nesouhlasím,já bych si určitě všimla,že platím tak vysokou částku,nikde není ani zmínka ,že je to za týden ta částka,dělate s lidí jen debily,já trvám na odstopení od smlouvy mám na to právo ,zaplatím tedy týdenní sazbu která činí 139kč a dál členství chci zrušit,porušejete své vlastní obchodní podmínky.

jejich odpověd:
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 16/08/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Dne 16/02/2020 jste si zaplatil/a 6 měsíční Prémiové členství v celkové ceně 3336 Kč. To odpovídá týdenní částce 139 Kč. V momentě, jak jste si Prémiové členství zakoupil/a, měl/a jste na první platební stránce možnost vidět různé možnosti délky členství s odpovídající měsíční částkou (v aplikaci je zobrazována týdenní částka).

Je to proto, abyste měl/a možnost vidět, že členství s delším termínem je levnější. Po výběru délky členství, jste byl/a přesměrován/a na stránku s platebními informacemi.

Před zadáním platebních detailů, byl pro lepší přehled zobrazen týdenní nebo měsíční ekvivalent a také byla na stránce jasně zobrazena celková částka. Je nám líto, pokud jste si informace o celkové částce nepřečetl/a.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2020 12:28, před 5 lety

Argumentace společnosti je dle našeho názoru v rozporu se zákonem a je v rozporu i s podmínkami společnosti, které obsahují následující formulaci: "Pokud jste požadovali, aby bylo poskytování služeb zahájeno během lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradíte nám přiměřenou částku, která odpovídá podílu již poskytnutých služeb do okamžiku, ke kterému nás budete o výkonu práva na odstoupení od této smlouvy informovat, ve srovnání s celkovým objemem služeb předpokládaných ve smlouvě."

Společnost by tedy musela mít někde od spotřebitele požadavek na to, že má plnit v průběhu lhůty určené k odstoupení od smlouvy. Samotné odsouhlasení podmínek v tomto smyslu nestačí (viz § 1836 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). I pokud bychom věc brali tak, že takovým požadavkem bylo využití placených služeb, stále by měla být vrácena poměrná část za nevyužité služby. To vyplývá jak z podmínek tak ze zákona, konkrétně z § 1820 odst. 1 písm. h) a § 1837 písm. a) občanského zákoníku.

Spotřebitelka tedy má (za předpokladu, že dala společnosti vědět, že odstupuje od smlouvy) nárok na vrácení valné většiny částky, kterou jí společnost strhla z karty. Pokud společnost částku nevydá, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na svou banku s žádostí o tzv. chargeback.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 21:52, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 15:18, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitelka přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.