Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den v obchodnim retezci Tesco jsem zakoupila recky jogurt.Minuly tyden po otevreni se na povrchu vyskytovala plisen. Datum spotreby 15.2.2020. Informovala jsem o skutecnosti jiz minuly tyden vyrobce Milko CZ 770,avsak odpovedi jak je to mozne jsem se nedockala. Proto se obracim na Vas jako na prodejce. Jogurt byl skladovan pri chladirenskych teplotach, obal nebyl porusen.Vzhledem k tomu, ze vyrobek nepatri mezi nejlevnejsi jogurty, zadam minimalnr vysvetleni. Pokud by se mi to stalo opetovne, budu informovat KVS SVS.
V pripade potreby mam fotografie zmineneho vyrobku a plisne.
S pozdravem
MVDr. Martinkova
Greek style jogurt strawberry, 15.2.2020. 2:06, KSJ389030, CZ 770 ES
Minimalne vysvetleni a vraceni penez
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.