Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39788Plíseň řecký jogurt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2020, před 5 lety

Iveta Martinkova

Znění stížnosti

Dobry den v obchodnim retezci Tesco jsem zakoupila recky jogurt.Minuly tyden po otevreni se na povrchu vyskytovala plisen. Datum spotreby 15.2.2020. Informovala jsem o skutecnosti jiz minuly tyden vyrobce Milko CZ 770,avsak odpovedi jak je to mozne jsem se nedockala. Proto se obracim na Vas jako na prodejce. Jogurt byl skladovan pri chladirenskych teplotach, obal nebyl porusen.Vzhledem k tomu, ze vyrobek nepatri mezi nejlevnejsi jogurty, zadam minimalnr vysvetleni. Pokud by se mi to stalo opetovne, budu informovat KVS SVS.
V pripade potreby mam fotografie zmineneho vyrobku a plisne.

S pozdravem
MVDr. Martinkova


Produkt

Greek style jogurt strawberry, 15.2.2020. 2:06, KSJ389030, CZ 770 ES


Požadované řešení

Minimalne vysvetleni a vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2020 10:04, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2020 20:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.