Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
v polke decembra som sa zaregistroval na zoznamke Be2. Kúpil som si skúšobné premiové členstvo tuším na týždeň za pár euro. Kedže zoznamka bola plná očividne falošných profilov, prestal som na ňu chodiť. Bez upozornenia by bolo predľžené mesačné prémiové členstvo a dňa 13.2. som si v spame náhodou našiel upomienku k platbe 60.96 euro s tým, že ak nezaplatím bude daná suma vymáhaná. Sumu som zaplatil prevodom na účet, o čom aj mám doklad. No aj tak mi prišiel další email s Poslednou upomienkou k zaplateniu.
Bombardujem zoznamku emailami s priloženým dokladom o zaplatení, takisto posielam emaili o zruseni premioveho clenstva ale bez odpovede.
Požadujem aby spoločnosť Be2 akceptovala moju platbu, pokiaľ by to bolo možné aj vrátila peniaze za produkt ktorý som nechcel a nech mi je zrušené prémiové členstvo, aby som si mohol zmazat profil.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem. Spotřebitel tak může učinit po provedené výpovědi smluvního vztahu, aby předešel hrazení poplatků za období, které by následovalo po řádně provedeném vypovězení smluvního vztahu.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.