Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39791Reklamácia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2020, před 5 lety

Miroslav Perďoch

Znění stížnosti

Nakupujem veľa v pobočke Ostava. Kúpil som si tenisky, ktoré sa mi utrhli, keď som ich išiel reklamovať pri pokladni mi drzý predavač povedal, že mi to nevyreklamuje, že som to urthol ja.Nechápem ako može predavač pri pokladni posúdiť ako sa tenisky utrhli. Keď som žiadal o tom písomné potvrdenie, napísal do vyjadrenia, že som topánky nereklamoval do 14 dní. Topánky sú určené na leto, v zime takéto topánky nenosím, som zo SR a nechodím každých 14 dní do ČR. Všetko sme sa snažili predavačovi vysvetliť, ale tan bol drzý a smial sa nám do tváre... nechceli sme od neho nič až spíše reklamáciu a a zašle tenisky reklamovať...Tenisky majú záručnú dobu ešte rok. Som sklamaný, nakoľko som veľa nakupoval vo vašom obchode, čo vinod aj na pokladničnom doklade, kde boli tenisky, robil som mu dobré meno, jeden krát som šiel riešiť problém a to s akou aroganciou a drzosťou som sa stretol ma prekvapila, nečakal som to. Dúfam, že sa problém vyrieši, a toto bolo len náhoda, že si zákaznikov vážite...
v prípade nevyhovenia mojej žiadosti sa obrátim na ČOI a orgány s tým súvisiace..., nakoľko som si vedomý, že moje práva spotrebiteľa boli porušené


Produkt

12012040280 Reebok AsttoRideEssent


Požadované řešení

výmena tovaru...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2020 08:09, před 5 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se dle občanského zákoníku nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození.

Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. V daném případě, že vady reklamovaného zboží jsou způsobeny okolnostmi, za které je plně odpovědný prodejce (tedy nekvalitním provedením výrobku, použitím nekvalitních materiálů). Takovým spolehlivým důkazem bude posudek znalce z oboru.

Reklamované vady výrobku doporučujeme se znalcem nejprve zkonzultovat a poté předat výrobek k posouzení a vyhotovení znaleckého posudku. Seznam znalců je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem je vhodné se předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení.

Vyjde-li podaný znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, bude spolehlivě nezávislou odbornou osobou, znalcem, prokázáno, že reklamace byla důvodná. V takovém případě je značným způsobem posílena důkazní pozice spotřebitele, který se může znovu obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat k úhradě po prodejci jako účelně vynaložený náklad spojený s oprávněnou reklamací, rovněž však i další související výdaje s uplatněnou reklamací (jízdné, poštovné).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 08:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.