Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaměstnanec české pošty opakovaně nedoručuje poštu mé osobě i když jsem doma musím chodit na poštu jsem invalidní důchodce a paní pošťácká mně opakovaně slovně napadá když mi přinese důchod v hotovosti že jsem prý zdrávi ať si chodím na poštu pro důchod . A dnes mi nepřinesla poštu i když jsem doma 17.2.2020 a k dovršení všeho mi napsal pán SMS že má můj balíček ať si pro něj dojdu k němu . Jsem z Pardubic a za celý svůj život jsem neměl žádné potíže až teď s paní P. z pošty 53009 Pokud budou takovéhle zaměstnanci pošty a budou dělat špatně jméno poště bude to ostuda celé firmy . Žádám o nápravu když pošťácká přinese poštu a paní správcová ji řekne že mne zavolá a ona ji řekne že se nemůže zdržovat na co ty služby jsou . Na co ...
Donaška pošty a důchodu v hotovosti
Paní pošťácká by si měla uvědomit kdo a pro koho v ten okamžik tady je . A mnela by mít trpělivost počkat aby dotyčný mnelcas se dostavit na vrátnici převzít poštu . A hlavně nenapadal zákazníka že je zdravý a ať si dojde pro poštu na poštu . Páni asi neví kdo a za co jí platí .. pokud to nevinná co dělat na téhle pozici a už vůbec ne na vedoucí pozici .. pokud se to nezlepší i chování dané paní budu nucen si stěžovat jinde nebo toto předat tisku ...p.Kincl Předem děkuji za brzké vyřešení .
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman