Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Na stránkách seznamky c-date jsem si 10.1.2020 zaplatil něsíční premiové členství za 180 Kč. Bohužel jsem si nevšiml, tak jako stovky dalších takto podvedených, že někde dole asi na platební stránce bylo malým šedým písmem napsáno, že se to automaticky prodlužuje na půl roku s cenou už 2394. Kč, pokud smlouvu nevypovím minimálně 4 dny předem a to faxem,nebo písemně na adresu do Lucemburska. Nyní mě vyhrožují, že pokud jim nezaplatím , budou tuto pohledávku vymáhat.A nechtějí mě zrušit premiové členství a vymazat můj profil.Vidím, že takto podvedených jsou u této seznamky stovky. Od 11.2. s nimi takto bezvýsledně koresponduji. Napsal jse mjin, že mě jasně neinformovali a době trvání smlouvy a podmínkách výpovědi a proto je tato smlouva od samého začátku neplatná. Opět bezvýsledně. Prosím o pomoc i v zájmu dalších stovek takto podvedených klientu, kterým navíc stáhli platby bez jejich vědomí z jejich účtů. U mě se jim to nepodařilo, a vyhrožijí vymáhací firmou. Nevím jak dalece zajdou, nezdělil jsem jim ani rodné číslo, ani adresu, ani datum narození, ale mám obavy aby si toto nějak nezjistili. Ješt+ě jednou předem děkuji za pomoc
služby seznamky c-date
Přestat s vymáháním neoprávněné pohledávky, zrušení mého premiového členství a následně vymazání mého profilu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Psal jsem na výše uvedený mail již dříve, odpově%d pořád stejná, že po mě chtějí peníze.POdle mého názoru mě dostečně neinformovali o automatickém prodloužení, tím mě uvedli v omyl a smlouva je neplatná. Pokud mě dají k soudu, budu se soudit i za ty stovky a stovky takto podvedených klientů, které neoprávněně obrali o peníze. Už by konečně měl někdo tuto podvodnou firmu zastavit a pohnat je k odpovědnosti. V mailu jsem jim poslal pro jistotu i výpověď ale tu mě nepotvrdili. Jejich stránku na seznamce jsem po 1 měsíci úplně přestal navštěvovat a jejichs lužby využívat, které jsou mimochodem jsou k ničemu.
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby od veškerých kroků vůči spotřebiteli ustoupila a potvrdila mu ukončení členství.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.