Společnost


Synchronics Adonics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3980Proplacení účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2014, před 10 lety

Michal Harašta

Znění stížnosti

Dobrý den,
v e-shopu rkzos.cz jsem zakoupil plničku cigaretových dutinek v ceně 249,-. Včetně poštovného jsem za nákup zaplatil 328,-. Po dodání ale plnička nefungovala. Kontaktoval jsem prodejce a podle jeho reklamačního řádu jsem zboží odeslal zpět jako doporučený balíček s poštovným 59,- a žádal jsem výměnu zboží a uhrazení účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace. Tedy oněch 59,- za doporučený balíček. Prodejce mě kontaktoval s tím, že zboží nemůže vyměnit, protože je již nemá skladem a že vrátí peníze. Vrátil mi však jen 328,-, tedy pouze náklady na samotný nákup. Nikoli oněch zmíněných 59,- za poslání zboží zpět. Vysvětluje to takto: Náklady Vám byly vráceny v rámci této platby 328Kč, tedy 249 cena zboží+59 Vaše náklady na zaslání zpět k reklamaci+20,-Kč navíc za odstoupení od smlouvy. Tedy celková Vámi placená částka. to je kontradiktorní plnění.
Nevím, co je "kontradiktorní plnění" ale v tomto případě mi buď neproplatil náklady na zaslání zpět, nebo mi nevrátil původní poštovné. Myslím, že to takto v pořádku není. Na poslední mail mi již neodpověděl. Můžete mi prosím poradit, nebo pomoci?
Děkuji


Produkt

http://www.rkzos.cz/rkzos/Cigarette-Injector-profi-elektricka-plnicka-a-balicka-cigaret-dutinek-d329.htm


Požadované řešení

rád bych po jejich odstoupení od smlouvy dostal zpět veškeré svoje náklady. Tedy vrátit ještě zbývajících 59,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2014 16:05, před 10 lety

Při odstoupení od kupní smlouvy z důvodu vadného plnění má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu a uhradit náklady spojené s uplatněním reklamace. Nárok na vrácení poštovného za cestu zboží ke spotřebiteli má spotřebitel v případě, kdy využije odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě byla-li smlouva byla uzavřena přes internet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2015 11:39, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatel nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít. Případný spor tak může být řešen pouze v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.