Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Popis stížnosti viz níže uvedené e-mailové korespodence. Objednávka byla učiněna a zaplacena 9.12.2019:
Jelikož jste nesplnili podmínky poslední výzvy navrácení zaplacené částky na níže v korespodenci uvedený účet danou částku. Zítra odesíláme patřičná podání, které jsme avizovali, na Vaši společnost, kterou samozřejmě známe.
Dobrý den,
Toto je poslední výzva k navrácení částky za nedodání objednaného zboží Objednávka č. 2038819 v částce 783,- Kč. Ještě jednou číslo účtu k navrácení částky: xxxxxxxxx. Pokud nebude částka připsána na daný účet do 14.2.2020, okamžitě celou věc předáváme České obchodní inspekci a spojeně k prošetření vašich aktivit vaší společnosti Policii České republiky.
Jaroslav Kubík
objednané a nedodané zboží objednávka 2038819
odstoupuji od kupní smlouvy a požaduji navrácení patřičné částky za nedodané zboží
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.