Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Řeším s Vámi pojistnou událost, která mi byla způsobena pojistníkem, který má ČPP, pojišťovna mi jasně řekla, že auto, které mi prohlédl její likvidátor mohu odvést do autoservisu, který si mám vybrat. Řekl mi to pán na infolince i jejich likvidátor. Jedinou věc, kterou jsem neměla podepsanou bylo evropské hlášení ( tedy záznam o dopravní nehodě). Bylo mi řečeno, že i všechny informace zjistí, že se nemusím bát. Vybrala jsem si autoservis v Jesenici, kde jsem se i tam raději zeptala, zda je vše v pořádku a nebude žádný problém. Pán z autoservisu mi řekl, že potvrzení od pojišťovny mám a vše bude probíhat v pořádku.
Až po jeho urgování, že je auto opraveno teprve pak začali řešit pojistnou událost.
Po 14 dnech, kdy auto již bylo opraveno mi přišlo vyjádření, že nemůžou dokončit pojistnou událost z důvodu málo informací o nehodě.S viníkem se nedokáži zkontaktovat stejně tak jako pojišťovna. Dále jsem měla poté nárok na půjčené vozidlo. Částka půjčky je cca 12.000,- a částka opraveného auta 30.000,- Všechny potřebné informace jsem poslala. Nakonec opravu řeším ze svého havarijního pojištění, kde budu bez bonusů a předpokládám, že za rok budu platit vyšší pojištění. Můžete mi prosím poradit jak mám postupovat dále? Jsem již zoufalá.
Česká podnikatelská pojišťovna
Vyřešení pojistné události,zaplacení výše zmiňované částky a vymáhání dluhu od viníka.
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na soud.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.