Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.Dne 5.8.2014 mi byl odeslán balík z Brna.Druhý den tj. 6.8.2014 mi byla zaslána SMS zpráva,že balík byl převzat k přepravě.Máme 8.8.2014 a balík stále není doručen.Mám takové neklamné podezření,že po předchozí stížnost na místní pobočku České pošty se tato mstí a zadržuje poštu naschvál.Nejsem jediný,kdo má s místní pobočkou neustálé problémy.Pomalu mě, i ostatním lidem dochází trpělivost.Věřte,že kdybych měl možnost si nechat zasílat poštu například kurýrní službou,tak bych se díky místní pobočce nikdy neobrátil na služby České pošty.Dost mě to mrzí,protože po několika rozhovorech s přáteli z jiných měst,jsem nabyl vědomí,že toto se děje pouze na naší pobočce.Všude jinde je vše,co se týká České pošty v naprostém pořádku.Jedná se o pobočku v Horním Slavkově.S pozdravem Julius Mesner
Kompletní výměna vedení i personálu.
|
Tweet |
Jedná-li se o balík do ruky, Česká pošta se zavazuje dodat tento balík následující pracovní den, pokud odesílatel podá balík na poštu do určité doby. Podá-li odesílatel balík později, doba se o jeden pracovní den prodlužuje. Nejednalo-li se o balík s deklarovanou dobou dodání, je doba dodání delší. Pokud má spotřebitel k dispozici číslo balíku, doporučujeme mu, aby si ověřil jeho polohu na http://www.postaonline.cz/trackandtrace.
Nebude-li balík dodán, odesílatel nebo adresát mohou uplatnit reklamaci dodání. K reklamaci je nutné doložit kopii podacího lístku. Pošta má na vyřízení reklamace 30 dnů. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.
Jsou-li pochybení ze strany České pošty častá, je možné podat stížnost přímo České poště a zároveň podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, který vykonává státní kontrolu v oblasti poskytování poštovních služeb.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.