Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání z nabídky spol.Natalie za Vevio "Elegantní kožené boty Thalia" za 799,-Kč celková cena 857,-Kč mi byly doručeny boty otřesné kvality-nenositelné, materiál páchnoucí plast s gumovou podešví.Po napsání stížnosti mi z Podpory Vevio bylo doporučeno vyplnit reklamační formulář č.21743 s vyfocením zboží. Po odeslání formuláře mi bylo sděleno, že odpoví do 10dnů. Po 15 dnech 8.1.2020 jsem učinila dotaz, ale opět mi z Podpora Vevio nabídnuto totéž - tedy reklamační formulář a to se děje pokaždé když urguji reklamaci. Nyní se dočítám, že spol.Natalie za Vevio jedná podvodně a podvedených je stovky možná i tisíce a řeší to i Policie ČR.
Elelgantní kožené boty Thalia barva blue vel. 38
Požadovala jsem sdělení zda mám neodpovídající a nekvalitní zboží odeslat zpět na adr.Biskupský dvůr ll54/1 N.Město Praha 1 a požadovala vrácení peněz. Reakce stále stejná, nabídka Podpora za Vevio - reklamační formulář.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Prodávající má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se prodávající se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.
Pokud prodávající nevyřídí reklamaci ve stanovené době (30 dnů nebo individuálně sjednaná doba), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle ustanovení § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Prodávající má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku.
Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce prodávajícího možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.