Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Ohledně zrušení spoje o kterém jsem ani nebyla informována pomocí emailu ani jinou cestou. Velká nespokojenost, díky této neohleduplnosti od Leo Expressu jsem nebyla schopna stihnout další spoj a prošvihla jsem zkoušku svatebních šatů. Opravdu si příště rozmyslím zda Leo express ještě využiji. Velké mínus.
Příště informovat emailem a neignorovat potřeby cestujících.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě, může spotřebitel uplatnit u společnosti reklamaci. Dle smluvních (resp. přepravních) podmínek společnosti Leo Express Global a.s. platí, že:
"Za zpoždění spoje náleží cestujícímu, který se nevzdal jízdy, odškodnění. Výše odškodnění činí: a)25 % při zpoždění spoje do cílové stanice cestujícího 60 až 119 minut; b)50 % při zpoždění spoje do cílové stanice cestujícího 120 a více minut.
Odškodnění nebo vrácení jízdného musí oprávněný cestující uplatnit do 3 měsíců od data odjezdu spoje uvedeného na daném jízdním dokladu, a to vyplněním žádosti, která je k dispozici na internetových stránkách www.leoexpress.com, a jejím zasláním na e-mailovou adresu refund@le.cz."
Dobrý den,
Vaše zkušenost mě velice mrzí. Mohu Vás požádat o zaslání čísla jízdenky, abychom mohli situaci prověřit?
Děkuji!
S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager
Dobrý den, zasílám kód 20206-29205-94007.
Dobrý den,
děkuji za zaslání jízdenky. Jízdenka byla zakoupena přes partnera AMSBUS (idos.cz), který nám bohužel neposkytuje kontaktní informace o cestujících tak, abychom je mohli kontaktovat ohledně zpoždění, či zrušení spoje.
Nejjistější je nákup jízdenky skrze náš web leoexpress.com, nebo mobilní aplikaci, kam můžete zadat své telefonní číslo/email na které Vás budeme kontaktovat v případě jakýkoliv mimořádností.
Vaší zkušenosti je nám ale líto, doufáme, že se vydaří svatba a našla jste nakonec správné šaty. Jako omluvu přijměte voucher do naší nové cestovní třídy Economy plus.
Číslo voucheru do třídy Economy plus: 203976012946132. Voucher je platný do 30.9.2020 a můžete ho využít na jakoukoliv cestu v rámci cestovní třídy Economy plus.
Přeji plno spokojených kilometrů.
S pozdravem,
Jakub Vyskočil
Customer Care manager
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.