Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39821Podvodný poplatek bez moznosti zruseni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 5 lety

Lukáš Slabihoudek

Znění stížnosti

Už tu je nespočet takových stížností na tuhle firmu, tak přeskočím jádro problému jakým je automatické inkaso, a přejdu k mé situaci.

Dnes mi byl zaúčtován poplatek 2247CZK i přes to, že jsem společnosti psal email přes jejich "podvodný" odkaz kontaktu na email den nebo dva po zaplacení zkušebního období. V emailu jsem je žádal o zrušení atp. Společnost neodpověděla, tak jsem doufal, že to teda zrušili, ale zjevně ne. Vzhledem k tomu, že email je přes odkaz který otevře jakýkoli email který se nabídne, místo toho aby jej napsali písemně, a já si mohl zvolit jak jej napsat, tak jsem to odeslal z nějakýho z mých několika emailů a kopii nemám, nebo ji nemůžu najít.

Chci tedy upozornit, že nejenom, že to jejich automatické inkaso je podvod sám o sobě, a že si zaúčtují nesmyslných 2247CZK za pouhé 3 měsíce jejich podvodných stránek plných falešných účtů, které určitě založili oni sami, ale ani ta možnost zrušení není funkční taktéž záměrně. Protože jinak by to nebylo přes odkaz ke kterému se člověk musí půl hodiny proklikávat v titěrném textu, ale alepsoň by tam zadali ten cílový email písemě.


Produkt

Stránka provozující falešné profily, účtující nehorázné částky za neexistující služby, se zámerně nefunkčním systémem na zrušení


Požadované řešení

Vrácení peněz
Změnu odkazu pro podporu na emailovou adresu v písemné formě
Vysvětlení za co si stránka účtuje tak nehoráznou částku pokud ví, že je v podstatě nepoužitelná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 09:50, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

Skončil-li závazek uplynutím původně sjednané doby ("zkušební členství") a společnost přesto naúčtovala spotřebiteli další platbu, mohlo by se z její strany jednat o bezdůvodné obohacení, které je dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., povinná vydat.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 14:11, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2020 21:34, před 4 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.