Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39822Opakované nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 5 lety

Sandra Šandová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.2.2020 mi měl být doručován balík společností PPL na zadanou adresu. Bez udání důvodu byl balík odložen v parcel shopu, kde jsem ho vyzvedla. Dne 16.2.2020 mi měl být doručován další balík na zadanou adresu, ale opět byl odložen v parcel shopu. V obou případech přišla sms s časem doručením na zadanou adresu. Na zadané adresu v těchto případech funguje nonstop recepce, rudíž nezastihnutí adresáta je bezpředmětné. Že jsou balíky odloženy v parcel shopu jsem se dozvěděla až z emailu. Předpokládám, že je výpadek kurýrů, každopádně bych uznala za vhodné informovat o této skutečnosti prostřednictvím sms zprávy, případně omluvu, že aktuálně není možné balíky doručit na zadanou adresu. Děkuji.


Produkt

Objednávka ze Zalando.cz


Požadované řešení

Včasná informace o nedoručení balíku na zadanou adresu, ale odložení v parcel shopu. Případně doručení v jinou dobu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 08:58, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2020 23:29, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.