Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U CK Victoria jsme si zaplatili týdenní dovolenou od 12.7.-19.7. v mobilhomu v Chorvatsku Poreč-Lanterna a to 3 rodiny. Kvůli malým dětem jsme zvolili mobilhome , protože má WC i sprchu. Při příjezdu v sobotu jsme zjistili,že nefunguje voda v našem mobilhomu, respektive teče buď horká nebo ledová. Druhá rodina na tom byla stejně. V neděli dopol. při info schůzce jsme vše nahlásili delegátce. Ta ještě ten den přišla s člověkem od Victorie, který se staral o drobné opravy. Cosi pošteloval, k nápravě nedošlo. V pondělí přišel zase jiný člověk prý z recepce a nalil nějakou chemikálii do sprch. hlavice. K nápravě zase nedošlo. Ing.P., který se v kotlích vyzná požádal delegátku, aby pozvala nějakého technika ze spol. Vailant, která plynové kotle servisovala. Tvrdila, že s Chorvaty je to těžké a jen tak se nedostaví.V úterý přišel zase nějaký jiný muž / prý z jiné CK/, který zase něco pošteloval a a poučil nás, že napřed musíme pustit naplno horkou a pak postupně stahovat na požadovanou teplotu. Zase nic. Takže ve středu, kdy jsme s manželem každý den vlezli pod sprchu, abychom vyzkoušeli , zda poštelování bylo k něčemu, dceru jsme chodili sprchovat do spol. sprch a nádobí jsme myli v ledové vodě, požádali delegátku, že bychom rádi sepsali protokol o závadě. Paní se rozbrečela, že to bude na ni, že se nepostarala...Vysvětlili jsme jí, že to není nic proti ní, ale už nás nebaví sprchovat se v ledové vodě nebo se opařit. Takže řekla, že musí kontaktovat Brno.Ve čtvrtek ráno přinesla reklamační protokol a řekla, že stejně na žádnou náhradu nemáme nárok a ať se chodíme sprchovat do spol. sprch. V 10.15 přijel technik Vailantu a řekl, že byla špatně nastavena regulace vody na plynové bombě , která vznikla špatnou manipulací plyn. bomby při její výměně , závadu na obou mobilhomech spravil během 20 min. Nicméně delegátka velmi otočila, nutila nás dokonce napsat do protokolu přímo návrh naší kompenzace, což jsme v klidu chtěli řešit až po návratu do ČR a ne dávat ihned nějaké cenové návrhy kompenzací. Na její nátlak jsme tedy vzali rozdíl mobilhomu a ceny chatky bez soc, zařízeni z katalogu CK, podělili dvěmi / wc fungovalo, pouze voda ne/ a propočetli to na 5 dní, kdy jsme se nemohli umývat. Vyšlo cca 2340,-Kč / mobilhome. Delegátka si protokol odnesla s tím, že jej odfaxuje do Brna, Ráno, ale , když jej přinesla, bylo tam její rukou dopsáno, že " voda tekla chvíli studenější a chvíli teplejší a že jsme služeb mobilhomu ve všem využívali". Nicméně potvrdila, že volala na centrálu Vailantu ve čtvrtek a technik, který přijel závadu odstranil. S její upravenou verzí jsme nesouhlasili a také s tím, že to do protokolu dopsala až po té, kdy jsem jí jej podepsali, protože netekla voda "studenější a teplejší", ale buď horká nebo ledová. Což je velký rozdíl.Takže jsme žádali opravu, ale řekla, že už je nafaxováno do Brna a máme smůlu. Ihned po příjezdu do Brna jsme podali písemnou reklamaci přímo na CK s tím, že s vyjádřením delegátky nesouhlasíme. Přišla naprosto strohá odpověď respektive zamítnutí reklamace, že na kompenzaci nemáme nárok. Jsem udivena jednáním CK, jelikož závada byla na dvou mobilhomech a její odstranění bylo potvrzeno technikem Vailantu po 5 dnech pobytu.Máme navíc svědectví třetí rodiny / p. M. L./ , která s námi byla a měla kotel v pořádku. Navíc / a to jsme psali v reklamaci/ jsme s CK již potřetí a vždy v mobilhomech a neměli jsme žádný problém až teď a tudíž nejsme žádní chroničtí stěžovatelé ani nemáme potřebu ztrácet čas žádáním kompenzací, ale postup delgátky a následně CK nás nazlobil .Zaplatili jsme si služby mobilhomu, kde 5 dní tekla bud horká nebo ledová voda. Tudíž došlo k závadě a my jsme nemohli sjednané služby čerpat v plné výši a CK nebyla schopna sjednat nápravu. Tvrzení delegátky, že s Chorvaty je těžké jednání a že můžeme chodit do spol. sprch je velmi chabé, protože za nasmlouvané služby si zodpovídá CK Victoria a pokud bych chtěla chodit do spol. sprch mohla jsem si zaplatit levnější chatku či karavan. Naše reklamace byla napsána ve slušném duch s tím, že bychom ještě dále rádi využívali služeb CK, protože došlo k banální závadě, kterou nebyli schopni odstranit a tudíž očekáváme jejich vstřícné jednání. Zamítnutí reklamace a ještě takovým způsobem 2 řádků se nám zdá velmi nesolidní.
Dovolená v Chorvatsku Poreč-Lanterna, 2x mobilhome, termín 12.7.-19.7.2014. rezervace na jméno Ing. Hana Králová, Ing. Milan Pospíchal, v katalogu je uvedeno mobilhome s koupelnovým boxem se sprchou , umyvadlem,a teplou vodou ,WC. V obou mobilhomech byla k dispozici od soboty do čtvrtka ráno buď horká nebo ledová.
Co se týká reakce CK na naši stížnost, jsme velmi nazlobení, nejsme problémoví klienti, ale je nepříjemné se 5 dní sprchovat v ledové vodě, mýt mastné nádobí v ledové vodě a chodit s dcerou do spol. sprch. Rádi bychom, aby uznali naši reklamaci a kompenzaci jsme požadovali ve výši 2340,.Kč/ mobilhome.Za zájezd jsme zaplatili celkem za 2 dosp. osoby + 7 let dcera 15 355,-Kč.Tedy 7400/ dosp. osobu,dcera do 7 let zadarmo, sleva 2220,- za včasnou platbu do konce roku, 300,-Kč sleva za věrného zákazníka, tedy za ubytování celkem 12 280,- + pojištění, parkovné za auto, poplatek za úklid a pobytové taxy.Nevím z jakého základu se kompenzace počítá,ale po zjištění , že existuje Frankfurtská tabulka slev, požadujeme kompenzaci ve výši 15% dle této tabulky. Druhá rodina Ing. Milan Pospíchal ve vedlejším mobilhomu měli úplně stejnou situaci i platebně a reklamaci jsme podávali společně.
|
Tweet |
Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, zajistí pořadatel nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Je-li součástí zájezdu vlastní sociální zařízení, odpovídá pořadatel zájezdu za jeho funkčnost.
Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu, má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala.
Frankfurtskou tabulku slev si spotřebitelka může stáhnout zde: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu#free.
Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt doposud nevyužil možnosti se ke stížnosti vyjádřit, jsme nuceni případ uzavřít pro nereakci podnikatele.