Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39831Neumožňeni zrušit premiove členství a pravidelné strhávani peněz z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 5 lety

Světlana Kopelcová

Znění stížnosti

Zřejmě dne 19.9.2019 jsem se zaregistrovala na seznamku Singels50 a zřejmě jsem zaplatila kartou jednorázový poplatek 156 Kč za neplacený profil,základní produkt.Seznamku jsem ale již nenavštěvovala a někde v listopadu jsem chtěla profil zrušit,jen že nepovedlo se mi na seznamku přihlásit.Zkusila jsem obnovit
heslo,dle návodu,jenže to nešlo,žádný email ze seznamky nikdy nepřišel.Tak jsem to nechala být.Jenze teď jsem zjistila,že mi už dvakrát nějaká společnost be2 strhla částku 2247 Kč z mého účtu.Začala jsem pátrat a objevila jsem spoustu stížností tady na dTest.Take jsem pochopila,že to zřejmě jedna a ta samá společnost. Odeslala jsem be2 už desítky e-mailu kde jsem žadala o vysvetleni a take o zruseni profilu.Ze zacatku psali že u nich žádný profil nemám,potom že mám neplacený profil,ktery nemusím rušit,ale po té, co jsem v bance reklamovala platbu,zablokovala kartu a byly mi peníze vráceny na účet,najednou mi od be2 prislo potvrzeni emailem, ze přece u nich mám objednanou placenou službu.Obratem jsem zaslala první výpověď na zakaznickyservis@be2.cz a už žádná odpověď.Bylo to dne 6.2.2020,od té doby zasílám znovu a znovu výpovědi emailem ale žádná reakce že strany be2,ticho.Zaslala jsem také výpověď s dodejkou na jejich adresu v Lucemburku,čekám na vysledek.Ve výpovědi jsem uvedla své jméno,město,zemi a emailovou adresu.Bohuzel neznám svou přezdívku ani žádný kód,protože neznám přihlašovací heslo a na stankach nejde
zažádat o obnoveni,nefunguje to.Pro to obavam se,že mi vypoved neuznaji i když jsem ji poslala postou a můj profil prece našly podle emailu,jména a platebních údajů,to mám od nich i potvrzeno.Prosím o radu jak mám nejlepe v tomto případě postupovat a take o pomoc se zrušením Premiove služby a veškerých profilu u be2.Obávám se,že budou hledat záminky aby mou výpověď neuznali.


Produkt

Singels 50, be2 S.a.r.l.


Požadované řešení

Prosím o zrušení prémiového placeného členství,zrušení veškerých smluvních vztahů včetně zrušení mého profilu a vymazání veškerých mých údajů.Dale žádám o zastavení inkasa z meho účtu a veškerých pohledávek,které vznikly na falešných základech.Prohlasuji tímto,že jsem z vlastní vůli u seznamky Singels50 a nebo be2 nikdy neobjednávala žádné placené prémiové VIP členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 10:58, před 5 lety

Spotřebitelka v souladu s právní úpravou již zaslala společnosti be2 S.a.r.l. výpověď, proto se ve svém vyjádření zaměříme pouze na problematiku tzv. automatické prolongace.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 14:11, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 22:27, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.