Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měl jsem zaparkované auto na parkovišti u supermarketu. Řidička vedle stojícího vozu při vyjíždění odřela dveře mého vozu - začala velmi brzy točit volantem a jednoduše se o mě otřela. Mé auto bylo zaprášené a tak byly krásně vidět tři místa, ve kterých se vozidla střetla. Řidička se první snažila dotčená místa na mém voze vyleštit a pak mi nabízela hotovost na místě a při odmítnutí jsme se domluvili na zavolání Policie ČR. Policie nám po telefonu oznámila, že očekávaná výše škody je příliš nízká a máme vše vyřešit sepsáním protokolu o nehodě. Protokol byl řádně sepsán a obě strany ho autorizovaly včetně svědka nehody - spolujezdkyně, která seděla s paní ve voze. Nad rámec těchto požadavků jsem pořídil ještě několik fotografií a poskytl je pojišťovně abych řešení události urychlil. Kooperativa, u které má paní sjednáno povinné ručení, ke mně vyslala externího technika aby detailně zdokumentoval rozsah škod, což proběhlo. Po delší době mi přišel z pojišťovny dopis informující mě o skutečnosti, že nelze prokázat, že poškození na mém voze způsobil jejich pojištěnec. Naprosto absurdní argument v rozporu s dobrými mravy - dva lidé jednoznačně autorizovali protokol o dopravní něhodě. Podal jsem odvolání, kde pojišťovna zvolila jinou strategii a teď tvrdí, že není technicky možné, aby se auta fyzicky střetla. Naprosto šokující vyhýbání se zákonné odpovědnosti, které nejsme ochotný tolerovat.
Škoda Octavia 3, 1.6 TDI, 7 st. DSG r.v. 2013
Uvedení vozu do původního stavu případně výplata náhrady škody rozpočtem
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na soud.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“