Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den vážení,
včera mne v plechovce s fazolemi a cizrnou vaší značky Giana čekalo velmi nemilé překvapení a to konkrétně kus umělého nehtu a červ.
Byla jsem šokována a znechucena, že si společnost vašeho rozsahu dovolí vypustit so řetězců něco takového.
Mohu doložit i foto.
Bean mix s cizrnou značky Giana
Žádám vás o vyjádření a náhradu škody, která mi vznikla koupí nepoživatelného produktu. Preferuji vrácení peněz, jelikož jsem již ztratila důvěru k produktům vašich značek.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy (a tedy vrácení peněžních prostředků). Spotřebitel by také mohl požadovat přiměřenou slevu. Po dobu minimální trvanlivosti má spotřebitel zaručeno, že si věc podrží smluvenou jakost. V řešené věci je navíc evidentní, že i kdyby byla konzerva použita po datu minimální trvanlivosti (což z obsahu stížnosti nemůžeme s jistou potvrdit, ale nemůžeme to ani vyloučit), pořád to neobhajuje přítomnost umělého nehtu.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme zvážit podání podnětu k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. Dozor v této věci vykonává Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Orgán dozoru je oprávněn při zjištěném porušení zákona uložit společnosti pokutu s přihlédnutím zejména k závažnosti zjištěných pochybení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.