Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Před více jak měsícem jsem telefonicky nahlásil pojistnou událost která se týkala ztráty platební karty a jejího následného zneužití.Váš pracovník mi slíbil že mi na adresu pošle tiskopisy které vyplním a zašlu zpět.Do dnešního dne se nic neděje a tiskopis také nedorazili.Žádám proto Vaše vyjádření jak mám postupovat dále. Děkuji a přeji hezký den.
Žádám o vyřešení pojistné události.
|
Tweet |
Způsob nahlášení pojistné události je interní věci společnost, obecně však platí požadavek přiměřenosti. To znamená, že způsob nahlášení nemůže klást na spotřebitele těžko splnitelné požadavky. Zároveň platí, že pokud společnost spotřebiteli přislíbila ve věci určité úkony, je tímto slibem vázána a je povinna ho splnit. Spotřebitel rovněž může využít webové stránky společnosti (viz https://cardif.cz/prakticke-informace/chci-nahlasit-udalost), formulář si vytisknout sám a následně jej na adresu společnosti zaslat.
Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.