Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#39838Nevyřízená pojistná událost.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 5 lety

MAGDALENA MYDLO

Znění stížnosti

Dobrý den. Před více jak měsícem jsem telefonicky nahlásil pojistnou událost která se týkala ztráty platební karty a jejího následného zneužití.Váš pracovník mi slíbil že mi na adresu pošle tiskopisy které vyplním a zašlu zpět.Do dnešního dne se nic neděje a tiskopis také nedorazili.Žádám proto Vaše vyjádření jak mám postupovat dále. Děkuji a přeji hezký den.


Požadované řešení

Žádám o vyřešení pojistné události.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 10:45, před 5 lety

Způsob nahlášení pojistné události je interní věci společnost, obecně však platí požadavek přiměřenosti. To znamená, že způsob nahlášení nemůže klást na spotřebitele těžko splnitelné požadavky. Zároveň platí, že pokud společnost spotřebiteli přislíbila ve věci určité úkony, je tímto slibem vázána a je povinna ho splnit. Spotřebitel rovněž může využít webové stránky společnosti (viz https://cardif.cz/prakticke-informace/chci-nahlasit-udalost), formulář si vytisknout sám a následně jej na adresu společnosti zaslat.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.