Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
12.6.2014 - Tablet zaslán na adresu reklamačního střediska ATV Moravia s.r.o.
13.6.2014 - Rek. středisko obdrželo tablet s popisem závady:
"Dobrý den, reklamují Tablet zakoupen v obchodě Quito.cz dne 19. 12. 2013. Na displayi jsem si všiml bledé tečky a ještě se mi nezdá kvalita pořízených fotek. Dále se začal odlepovat display od rámu tabletu. Poté, nejspíše softwarová chyba, když se mi tablet vybije pod 14% tak se nabíjení zastaví na 14% a jako by se dále nenabíjel a po odpojení nabíječky to píše, že baterie bude vybitá, po restartování tabletu to ukazuje správně."
11.7.2014 - Tablet se vrátil z rek. střediska s tím že byla pouze provedena aktualizace SW a přezkoušení, bohužel závada se občas vyskytuje znovu
15.7.2014 - Kontaktoval jsem obchod Quito.cz s tím že tablet nebyl opraven
22.7.2014 - Odpověď z obchodu :
"Dobrý den
Servis uznal pouze softwarovou chybu. Co se týče kvality fotek tak pokud klesla může být vnimana jako zavada, pokud je stejna tak takova je kvalíta pořízenych fotek. Tečký na dísplejí můžou být považovane za prosakovani svetla LED diod přes LCD displej. Samožrejme Můžete reklamovat tablet jěšte jednou.
S pozdravem
Michal Rejdych
26.7.2014 - Zeptal jsem se obchodu jestli to má význam tablet znovu posílat na reklamaci a znovu čekat měsíc na vyrozumění. Poté jsem požádal o proplacení poštovného ve výši 133,-Kč s tím že doklad jim pošlu
8.8.2014 - Dnes jsem měl možnost zaslat doklad od České pošty
Tablet OVERMAX OV-Solution 10 II 10" IPS2 4x 1,5 GHz 1GB DDR3 GPS HDMI WiFi 16GB, V.Číslo SOLUTION10II20131100121
odstoupení od kupní smlouvy - vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy v případě, kdy jsou na zboží 3 vady najednou. Podmínkou je, že všechny tyto závady musí být prodávajícím uznány. Dále může spotřebitel požadovat odstoupení, jedná-li se o nedstranitelnou vadu nebo z důvodu opakovaného výskytu vad po opravě (3. stejná vada, 4. různá vada).
Je-li rekalamace uznána, má spotřebitel právo na úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s jejím uplatněním.
Pan Michał Piotr Rejdych byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.