Společnost


B2M.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39842Zaslání faktury

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 5 lety

Ing. Otakar Med

Znění stížnosti

Dobrý den,
na základě dnešního tel. hovoru mi bylo nabídnuto ZDARMA prodloužení zasílání nabídek o dalších 12 měsíců vzhledem k tomu, že jsem za ninuý rok žádné nabídky nevyužil a ani v horizontu min. dalšího půl roku tyto nabádky vzhledem k naplněnhé kapacitě nemohu využít. Přesto mi byla dnes následně zaslána
faktura č.2020-2-02523 k úhradě 8458 Kč. S fakturací nasouhlasím, žádné placené služby jsem si neobjednal.


Produkt

faktura č.2020-2-02523 k úhradě 8458 Kč


Požadované řešení

Zrušení nabízené služby a fakturace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 08:33, před 5 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že tento dluh vznikl, tedy že byla uzavřena smlouva (nebo prodloužena). Chyběla-li vůle stěžovatele být smlouvou vázán, smlouva vůbec nevznikla, neboť se jedná o zdánlivé právní jednání, ke kterému se dle § 554 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nepřihlíží. Společnost je proto vhodné vyzvat, aby prokázala, že smlouva vznikla (byla prodloužena) a že se jedná o smlouvu úplatnou, nebo aby se zdržela svého jednání a přestala spotřebitele obtěžovat.

Ze skutkového stavu řešené věci tak, jak je popsán ve stížnosti, by dále mohlo vyplynout porušení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tento zákon v příloze č. 1 písm. s) označuje jako klamavou obchodní praktiku takovou praktiku, kdy prodávající uvádí u výrobku nebo služby slova „gratis", „zdarma", „bezplatně" nebo slova podobného významu, pokud spotřebitel musí za výrobek nebo službu vynaložit jakékoli náklady, s výjimkou nezbytných nákladů spojených s reakcí na obchodní praktiku, s převzetím nebo doručením věci. Tato obchodní praktika je zakázaná bez dalšího. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2020 17:22, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.