Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na společnost Elimat investment s.r.o která je provozovatelem Platan Clinique, Centrum estetické péče na adrese Lidická 16,Praha 5 .
Dne 10. 12. 2019 jsem zakoupila dceři na internetu voucher na zvětšení rtů za 5490,- .Po konzultaci s ní se ukázalo že se jedná o nevhodný dárek, proto jsem hned druhý den telefonicky kontaktovala Platan clinique a žádala odstoupení od smlouvy.Slečna byla milá a doporučila mi ,abych ihned po obdržení voucheru připsala žádost o odstoupení od smlouvy a poslala zpět.
Dne 12.12. 2019 jsem tak učinila.
Bohužel když se ani po 14.dnech nic nedělo a ani nikdo neodpověděl kontaktovala jsem Platan clinique .
Paní Pospíšilová hrála o čas tím že žádala opětovné zaslání mé konverzace s nimi a poté mi přislíbila že mi mé peníze vrátí do 14.pracovních dní což bylo 13. 1.2020
Od té doby se firma snaží hrát o čas, vymlouvá se a slibuje.
Jako důkaz přikládám emaily:
15.1.2020 Dobrý den, paní Kuchařová,
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Ihned kontaktuji fakturační oddělení a zjistím, kde nastala chyba a z jakého důvodu Vám ještě nebyla vrácena platba. Můžete se spolehnout, že v nejbližších dnech Vám bude platba připsána zpět na účet.
Ještě jednou se velice omlouváme.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
20.1. 2020 Dobrý den, paní Kuchařová,
velice nás mrzí stávající situace a chceme se omluvit za vzniklé nedorozumění a nepříjemnosti spojené s opožděním vrácení peněz, které byly zapříčiněné administračně provozní chybou. Aktivně pracujeme na odstranění těchto potíží a platby rozesíláme postupně. Spolehněte se, že Vám peníze budou vráceny v co nejbližší možné době.
Ještě jednou se velice omlouváme a zároveň děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
22. 1.2020 Dobrý den, paní Kuchařová,
velice se za nastalou situaci omlouváme a zároveň Vás žádáme o mírnou dávku trpělivosti. Potýkali jsme se s administračními potížemi, kvůli kterým nemohly být pár týdnů odeslány žádné platby. Nyní je již vše v pořádku a odesíláme finanční prostředky postupně. Věřte, že děláme co je v našich silách, aby Vám peníze byly vráceny v co nejbližším možném čase. Nemusíte se obávat, že bychom Vám peníze nevrátili, peníze Vám rozhodně vrátíme, i když nás samozřejmě velice mrzí, že s takovou prodlevou.
Paní Kuchařová, udělám vše pro to, aby Vám peníze byly vráceny v co nejbližším možném termínu, jen ještě prosím o trpělivost.
Předem moc děkuji a ještě jednou se velmi omlouváme.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
10.2. 2020 Dobrý den, paní Kuchařová,
dnes budu telefonicky kontaktovat jednatelku společnosti a tuto situaci s ní vyřeším. Moc mě mrzí, že vzniklo takové zpoždění s vrácením Vaší platby.
Udělám co bude v mých silách, aby do konce týdne byla tato záležitost vyřešena a peníze vráceny zpět na Váš účet.
Prozatím děkuji.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
Bohužel peníze stále nevrátili a na můj poslední email už ani nereagují .
Děkuji Kuchařová
Voucher na zvětšení rtů za 5490 ,-
Vrácení mých peněz
|
Tweet |
Spotřebitelka nemá právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy, pokud je předmětem smlouvy poskytování zdravotní péče. Z popisu stížnosti ale vyplývá, že předmětem smlouvy byla kosmetická úprava, právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu proto spotřebitelce náleží.
Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je poté povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.