Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dnes jsem od vas obdržel zpravu,že mam uhradit dluh za obdržene zboži-č.: 276482.žadne zboži jsem nikdy neobdržel a nepřijal takže nevim co mam řešit.nevim,proč mně vyhrožujete soudem???????jestli vše bude pokračovat,obratim se na meho advokata.děkuji za vaši odpověd.
REAKCI NA NESMYSLNOU POHLEDAVKU NECHAM NA VAS,DIKY
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebiteli doporučujeme vyzvat společnost, aby mu doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupujícímu skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.
Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - uzavření kupní smlouvy. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý neexistencí smlouvy nebo nedodáním zboží.
Vymáhaní ze strany inkasní agentury bylo ukončeno.
Alektum, s.r.o.
moc vam děkuji za vaši pomoc