Společnost


Bendík Filip

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3985Nové zboží poškozené, nefunkční, ze špatného materiálu, poškozená konstrukce, zasláno přepravní službou bez záručního listu, p.Bendík nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2014, před 10 lety

Daniel Penka DiS.

Znění stížnosti

Dobrý den, 15.4.2014 jsem si přes facebookové stránky v nabídce webových stránek pana Bendíka objednal údajně italskou, designovou postel RAINBOW, za 19990,-Kč. Před tím jsme si několikrát psali na jejich webovém chatu o podrobnostech zboží. Pan Bendík deklaroval, že zboží bude doručeno dobírkou do 6ti týdnů.. Ale že bych nemusel čekat, že jeden pán, který si tutéž postel objednal, nemá peníze a pokud jí do druhého dne nebude chtít zaplatit, pošle mi tu , kterou měla být pro onoho zákazníka, hned. Stalo se. Postel dorazila hned následující týden bez zjevného poškození, avšak bez jediného dokladu o koupi a bez záručního listu. Montáž byla poměrně jednoduchá. Zarazilo mě také to, že na ekokůži byly vrstvy všudypřítomného prachu v záhybech, jako by postel byla z nějaké výstavky. Led osvětlení, bylo i po dodržení doporučené doby pro vyrovnání teplot, nefunkční. P.Bendík byl mnou telefonicky ihned informován... omlouval se mi a hned se nabídl, že pošle servisní tým. Problém s Led osvětlením nebyl bohužel to jediné co mě s tímto zbožím potkalo. Asi po týdnu, se najednou vyvrátilo mohutné zadní čelo...při bližším zjištění stavu proč k tomu došlo, jsem byl šokován tím, že toto čelo, které je s boky smontováno, velmi poddimenzovanými spojkami, je doslova rozvrtáno nesčetnými pokusy o smontování a tudíž děravé jak řešeto. Takže nyní postel nelze plně používat a mám jí podepřenou knihami... Bohužel další den, při stlaní postele, kdy jsem se zlehka opřel o mohutný bok postele, došlo k propadení kostry, čímž designová postel značně utrpěla na designu.. Na výrobu byl zřejmě použit velmi nekvalitní materiál. Kontaktoval jsem prodejce, ale P. Bendík nebral telefony , potom přišla z ničeho nic sms, že je mimo ČR. Pak, jelikož jsem se každý den, snažil několikrát dovolat, telefon vzal a slíbil že pošle servisní tým a dal mi i termín, kdy přijedou a poslal mi na email i doklad o přijetí objednávky, jelikož jsem trval na dokladu o koupi zboží a ZL, ale ZL prý k tomuto zboží nedodávají :-(. Čekal jsem celý den doma, vzal jsem si na to i dovolenou a tým samozřejmě nikde. Pak už p. Bendík jen mlžil a mlžil a dostal zjevnou alergii na můj telefon. Nyní spím na matraci vedle postele už skoro čtyři měsíce a pan Bendík se úplně odmlčel, na reklamace vůbec nereaguje. Záruční list mi záměrně neposlal a zjevně se za 19 990 Kč zbavil nějaké staré, výstavní postele. Poraďte prosím, kde a jak se domoci nápravy vzniklého problému. Děkuji, S pozdravem Daniel Penka


Produkt

Designová postel Rainbow s led osvětlením http://www.moderniinterier.com/designova-postel-rainbow-2461.htm


Požadované řešení

Rád bych, kdyby mi pan Bendík zajistil buď výměnu zboží za nové a funkční nebo si poškozené a nefunkční vzal zpět a vrátil mi peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 15:18, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Dle ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Nemá-li zboží výše uvedené vlastnosti, respektive vykazuje vady, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Jedná se o reklamační řízení, které musí být včetně odstranění závady vyřízeno nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. Jinak je možné podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele České obchodní inspekci.
Vzhledem k faktu, že spotřebitel pravděpodobně uplatnil reklamaci pouze telefonicky, doporučujeme nyní zaslat prodávajícímu reklamaci pro nesplnění jakosti při převzetí poštou. V reklamaci je nutné uvést nárok z vadného plnění. Dopis doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Prodávající má povinnost na požádání spotřebitele vystavit mu doklad o koupi a záruční list. Nevystavení záručního listu nezbavuje spotřebitele práv z vadného plnění. Ale vždy je nutné prokázat zakoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 16:56, před 10 lety

Pan Bendík Filip byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.