Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Od společnosti Naturamed Pharmacutical mi přišla poštou nevyžádaná nabídka. To bych nepovažoval za nic tak špatného. Ale adresa zněla:
Vážená paní
Pavel Muzik
........
I ve vloženém dopise bylo oslovení:
Vážená paní Muzik, .......
Nejsem Muzik, ale Mužík (pokud dokáží napsat Vážená s diakritikou, tak proč ne jméno?). A rozhodně nejsem paní. V domě se mi teď lidé smějí, že jsem vážená paní.
Jestli ve firmě mají takové negramoty, že nerozeznají pána a paní a ještě k tomu píší jména bez diakritiky, co si pak mám pomyslet o kvalitě jejich výrobků a jejich služeb? Zvažuji, zda tento případ dát jako zajímavou zkušenost se službymi šmejdů do TV NOVA, nebo TV PRIMA.
k produktu ani službě nedošlo
Omluva a přiměřená náhrada za nemajetkovou újmu.
|
Tweet |
V daném případě přeřazujeme stížnost přímo na společnost.
Vážený pane Mužíku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Nejprve mi dovolte omluvit se za chybné oslovení Vaší osoby a s tím spojené způsobené potíže. Nastalá situace nás velice mrzí. Na základě Vašeho podnětu jsme prošetřili naše interní procesy zasílání obchodních nabídek a musíme konstatovat, že v systému máme Vaše oslovení uvedené zcela správně. Nebylo proto možné jednoznačně určit, v jaké fázi od generování až k tisku se pochybilo a došlo k oslovení "Vážená paní".
Rádi bychom Vás co nejuctivěji požádali o zaslání fotografie či scanu této nabídky, kterou jste od nás obdržel, což nám umožní lépe odhalit příčinu chybného tisku a sjednat nápravu. Scan je možné zaslat na emailovou adresu info@naturamed.cz.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže a děkujeme za pochopení.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Vážená NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.,
(pravděpodobně mi asi neodpovídá žádný živý člověk, ale taky nějaký "systém")
takovéto dopisy si samořejmě nearchivuji, ale protože separuji sběr,
a odpadový papír jsem ještě nevynesl, scan dopisu i obálky vám tedy pošlu. Nevím sice, jakým detektivním pátráním z toho odhalíte chybu systému, a tento váš požadavek mne jen obtěžuje, ale udělám to.
S pozdravem
Pavel Mužík
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.