Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#39850Nevhodné oslovení na adrese

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2020, před 5 lety

Pavel Mužík

Znění stížnosti

Od společnosti Naturamed Pharmacutical mi přišla poštou nevyžádaná nabídka. To bych nepovažoval za nic tak špatného. Ale adresa zněla:

Vážená paní
Pavel Muzik
........

I ve vloženém dopise bylo oslovení:

Vážená paní Muzik, .......

Nejsem Muzik, ale Mužík (pokud dokáží napsat Vážená s diakritikou, tak proč ne jméno?). A rozhodně nejsem paní. V domě se mi teď lidé smějí, že jsem vážená paní.
Jestli ve firmě mají takové negramoty, že nerozeznají pána a paní a ještě k tomu píší jména bez diakritiky, co si pak mám pomyslet o kvalitě jejich výrobků a jejich služeb? Zvažuji, zda tento případ dát jako zajímavou zkušenost se službymi šmejdů do TV NOVA, nebo TV PRIMA.


Produkt

k produktu ani službě nedošlo


Požadované řešení

Omluva a přiměřená náhrada za nemajetkovou újmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2020 14:59, před 5 lety

V daném případě přeřazujeme stížnost přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2020 12:58, před 5 lety

Vážený pane Mužíku,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Nejprve mi dovolte omluvit se za chybné oslovení Vaší osoby a s tím spojené způsobené potíže. Nastalá situace nás velice mrzí. Na základě Vašeho podnětu jsme prošetřili naše interní procesy zasílání obchodních nabídek a musíme konstatovat, že v systému máme Vaše oslovení uvedené zcela správně. Nebylo proto možné jednoznačně určit, v jaké fázi od generování až k tisku se pochybilo a došlo k oslovení "Vážená paní".

Rádi bychom Vás co nejuctivěji požádali o zaslání fotografie či scanu této nabídky, kterou jste od nás obdržel, což nám umožní lépe odhalit příčinu chybného tisku a sjednat nápravu. Scan je možné zaslat na emailovou adresu info@naturamed.cz.

Ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže a děkujeme za pochopení.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.2.2020 22:55, před 5 lety


Pavel Mužík

Vážená NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.,

(pravděpodobně mi asi neodpovídá žádný živý člověk, ale taky nějaký "systém")
takovéto dopisy si samořejmě nearchivuji, ale protože separuji sběr,
a odpadový papír jsem ještě nevynesl, scan dopisu i obálky vám tedy pošlu. Nevím sice, jakým detektivním pátráním z toho odhalíte chybu systému, a tento váš požadavek mne jen obtěžuje, ale udělám to.

S pozdravem

Pavel Mužík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 22:35, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.