Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, stále nebyly vráceny peníze za 4 lístky Elza a Anna rok 2017. Situaci řeším s ticketlive a stále jen sliby a nic. Objednávka 2017021278, ticket 851291.
Nabízí výměnou pohadkoland, který je velmi daleko našeho bydliště a dana akce je pro nás nezajimava, chceme vracení peněz.
Adamkova
Ticketlive- lístky na představení
Navracení finanční hotovosti
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.).
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Případnou žalobu musí spotřebitelka podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
nastalá situace nás opravdu velmi mrzí, nicméně pořadatelem události a zároveň za situaci odpovědným subjektem je SUPER MEDIA GROUP s.r.o.
Jako prodejce vstupenek však děláme vše pro to, aby k dořešení situace došlo v co možná nejkratší době, proto s pořadatelem intenzivně komunikujeme a urgujeme jej.
Vyplácení stále probíhá, ale pořadatel nám bohužel poskytuje finanční prostředky po velmi malých částkách a proto vše nejde tak rychle, jak bychom si všichni přáli. I tak věříme, že situace bude brzy vyřešena k Vaší maximální spokojenosti.
Děkujeme a hezký den.
Dobrý den, tohle už poslouchám od roku 2017 a opravdu mne to nezajímá. Chci své finance zpět. Banka Vám rovněž nepujčí bezúročnou půjčku na 2 roky. S Vaší odpovědi a postojem nejsem spokojena.
Ohledně omezených možností Ticketlive PRO s.r.o. jakožto zprostředkovatele uvádí společnost pravdivé informace; spotřebitel by se měl primárně obrátit na pořadatele akce. Zároveň žádáme společnost, aby se vyjádřila k tomu, zda v průběhu uplynulých měsíců došlo k nějakému posunu. Ve zbytku se odkazujeme na naše původní vyjádření.
Dobrý den,
drobný posun evidujeme, bohužel však nedošlo k vyplacení všech prostředků. Více konkrétních informací může případně doložit pořadatel společnosti SUPER MEDIA GROUP s.r.o, který nese za situaci odpovědnost.
Děkujeme
Váš Ticketlive
Děkujeme za vyjádření. Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme. Spotřebitelka může věc případně dále řešit s pořadatelem akce.