Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
O2.cz má "dobij a vyhraj", ale háček je v tom že sice vyhrajete ,ale automaticky když odkliknete výhru, tak Vám bude strhávat každý měsíc 100.-Kč měsíčně..Spíš by se to mělo jemnobvat dobij a my ti každý měsíc strhneme 100.-Kč..
Další podovd na zákazníky co automaticky aktovujou něco co zá
podvod na zákazníky okr****í..
vrátit všechen credit co by stržen!!
|
Tweet |
V popsaném případě se patrně jedná o odměnu s názvem "Víkendy se slevou 50 % za cenu 50 Kč". Ta dle veřejně přístupného dokumentu s názvem Úplná pravidla programu „odměna za dobití“ (https://odmenazadobiti.cz/data/files/jak_hrat/podminky_programu_odmena_za_dobiti.pdf)
spočívá v tom, že:
"Balíček je možné aktivovat k tarifům DEN VOLÁNÍ A DEN VOLÁNÍ+SMS. Balíček se zákazníkovi obnoví
po 30 dnech za standardní cenu 100 Kč. V rámci paušálu za balíček lze v době od soboty od 00:00:01 do neděle do 23:59:59 čerpat služby, které jsou standardně zahrnuty do paušální denní ceny za tarif DEN VOLÁNÍ A DEN VOLÁNÍ+SMS. V této době se účastníkovi neúčtuje denní paušální cena za tarif DEN VOLÁNÍ A DEN VOLÁNÍ+SMS. Na služby, které nelze v rámci tarifu DEN VOLÁNÍ A
DEN VOLÁNÍ+SMS čerpat v rámci denního paušálního poplatku, se balíček nevztahuje. V rámci balíčku je o víkendech k dispozici i neomezené základní připojení k internetu v ČR a v zóně EU o maximální rychlosti vkládání a stahování 32 kb/s. Balíček je aktivován v okamžiku potvrzení jeho
aktivace formou SMS. Balíček se vždy po 30 dnech automaticky obnoví a z kreditu bude odečten
měsíční paušál. Automatické obnovení neproběhne, pokud na SIM kartě není kredit dostatečný k pokrytí ceny paušálu. Po dobití dostatečné částky k pokrytí ceny paušálu se balíček opět automaticky obnoví."
U spotřebitele tedy dochází k tomu, že mu je na základě smluvních podmínek "hry" odměna za dobití pravidelně měsíčně strhnutá na základě automatického obnovení programu určitá peněžní částka.
Dle bodu 4 Úplných pravidel platí, že: "službu je možné aktivovat/změnit/zrušit kdykoli v sekci „Můj profil“ na www.odmenazadobiti.cz. Přihlásit se do sekce „Můj profil“ je nutné pomocí dobíjeného telefonního čísla a kódu (herního kódu nebo jednorázového hesla)." S použitím argumentu a minori ad maius pak dle našeho názoru platí, že nemá-li spotřebitel k dispozici internet (což je však vzhledem k povaze této služby, která probíhá zásadně přes internet, velmi nepravděpodobné), službu lze zrušit i přímo na pobočce nebo prostřednictvím žádosti ve formě doporučeného dopisu či datové zprávy.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
vaše zpráva se k nám od portálu dTest dostala teprve nyní. Omlouvám se proto za delší dobu čekání na reakci.
Náš program Odměny za dobití funguje tak, že si po dobití můžete vybrat jednu z vylosovaných výher. Jestli si některou vyberete, záleží na vás. Některé výhody skutečně spočívají v tom, že jde o cenově zajímavější nabídku pravidelného balíčku, který má svou cenu. Dá se však kdykoliv zrušit na lince 800 02 02 02 nebo přes samoobsluhu Moje O2.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.