Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.1.2020 jsem si v internetovém obchodu OnPoint.cz objednal dvě baterie do mobilního telefonu Samsung Galaxy S4. Kromě toho, že dodání na můj vkus trvalo docela dlouho, jsem po vyzvednutí v provozovně Uloženka.cz zběžným omakem zjistil, že v bublinkové obálce je zřejmě jen jedna baterie. Proto jsem si rozbalování zásilky natočil na mobilní telefon. Moje podezření se potvrdilo, v zásilce byla skutečně jen jedna baterie. Kontaktoval jsem obratem prodejce prostřednictvím emailu a přiložil i odkaz na video. Do dnešního dne nemám vyjádření. Společnost je nekontaktní, telefon na WWW stránkách nikdo nezvedá. Podrobnějším zkoumáním Obchodních podmínek jsem zjistil, že na WWW stránkách není uveden provozovatel (IČ), tudíž nevím, s kým vést spotřebitelský spor.
2x originál baterie do MT Samsung Galaxy S4 mini (SAMSUNG EB-B500BEB) á 149,- Kč
Vrácení kupní ceny za 1 kus baterie, nebo její vydodání.
|
Tweet |
Pokud na stránkách internetového obchodu nejsou uvedeny identifikační údaje provozovatele, pak takový obchodník porušuje zákon. Podle občanského zákoníku je totiž podnikatel při jednání se spotřebitelem, které směřuje k uzavření smlouvy, vždy povinen sdělit mu svou totožnost.
Nebylo-li dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu a spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící zboží v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Spotřebitel také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.