Společnost


OnPoint.cz

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39859Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2020, před 5 lety

Ondřej Krist

Znění stížnosti

Dne 31.1.2020 jsem si v internetovém obchodu OnPoint.cz objednal dvě baterie do mobilního telefonu Samsung Galaxy S4. Kromě toho, že dodání na můj vkus trvalo docela dlouho, jsem po vyzvednutí v provozovně Uloženka.cz zběžným omakem zjistil, že v bublinkové obálce je zřejmě jen jedna baterie. Proto jsem si rozbalování zásilky natočil na mobilní telefon. Moje podezření se potvrdilo, v zásilce byla skutečně jen jedna baterie. Kontaktoval jsem obratem prodejce prostřednictvím emailu a přiložil i odkaz na video. Do dnešního dne nemám vyjádření. Společnost je nekontaktní, telefon na WWW stránkách nikdo nezvedá. Podrobnějším zkoumáním Obchodních podmínek jsem zjistil, že na WWW stránkách není uveden provozovatel (IČ), tudíž nevím, s kým vést spotřebitelský spor.


Produkt

2x originál baterie do MT Samsung Galaxy S4 mini (SAMSUNG EB-B500BEB) á 149,- Kč


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny za 1 kus baterie, nebo její vydodání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2020 12:58, před 5 lety

Pokud na stránkách internetového obchodu nejsou uvedeny identifikační údaje provozovatele, pak takový obchodník porušuje zákon. Podle občanského zákoníku je totiž podnikatel při jednání se spotřebitelem, které směřuje k uzavření smlouvy, vždy povinen sdělit mu svou totožnost.

Nebylo-li dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu a spotřebitel by měl uplatnit reklamaci. Prodávající je následně povinen tuto vadu odstranit postupem dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. V daném případě dodat chybějící zboží v souladu s kupní smlouvou. Pokud by to nebylo možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Spotřebitel také může místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu. Reklamaci (včetně odstranění vady) je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní od jejího uplatnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 19:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.