Společnost


S E T O S spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3986Mechanické poškození mobilního telefonu předaného k záruční opravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2014, před 10 lety

Radek Peřina

Znění stížnosti

Dne 28.6.2014 jsem předal společnosti SETOS k záruční opravě telefon Sony Xperia Z. Výroběk byl zakoupen před cca 9 měsíci a dle přijímacího protokolu vystaveného společnosti SETOS vykazoval běžné známky opotřebení.
Reklamovaná závada (telefon se nenabíjí) byla odstraněna (přehrátím Firmware. Z opravy se ale telefon vrátil závažně mechanicky poškozený - hluboké škrábance na předním displey a uražený horní roh telefonu (a tím pádm porušena voděodolnost přístroje). Oba typy poškození jsou jasně viditelné a není možné, že by si jich pracovník prodejce při převzetí přístroje nevšiml.
Vzhledem k rozporu stavu přístroje, ve kterém jsem jej předal a stavu, ve kterém se vrátil z opravy, jsem přístroj odmítl z opravy převzít a požádal jsem o odstranění poškození způsobeného při opravě.
Prodejce odmítá bez udání důvodu požadavku vyhovět a uvést mobilní telefon do stavu, ve kterém jej převzal.


Produkt

Sony Xperia Z C6603 Black, zakoupen v pobočce společnosti Space Kladno, Americká ul, 6.9.2013


Požadované řešení

Uvedení mobilního telefonu do stavu, ve kterém jej prodejce převzal k záruční opravě či poskytnutí adekvátní finanční kompenzace (prodejcem odhadnuté náklady na opravu se blíží prodejní ceně telefonu).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 14:47, před 10 lety

Prokáže-li spotřebitel stav výrobku v době uplatnění reklamace má právo na náhradu škody, která byla na výrobku způsobena. Nejedná se o reklamaci, ale o nárok plynoucí z deliktního jednání. Ustanovení § 2944 občanského zákoníku stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Za důkaz vypovídající o stavu zboží v době uplatnění reklamace může posloužit předávací protokol.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 16:54, před 10 lety

Společnost S E T O S spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.