Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již od října řešíme ukončení služeb u O2. Až v lednu jsme dostali finální fakturu, kterou jsem již zaplatila. Doteď se dohaduji, abych dostala potvrzení "o bezdlužnosti", které se nám společnost zdráhá vydat. Již jsem kontaktovala svého právního zástupce. Nechápu proč společnost toto zdržuje, vzhledem k tomu jak těžké bylo vůbec ukončit smlouvu - i když jsme na to samozřejmě měli nárok, mě utvrzují v dojmu, že mi potvrzení prostě vydat nechtějí. Nehodlám s touto společností někdy v budoucnu řešit nějaký problém.
Internet O2, ref. číslo 3622558038, číslo služby 420606109068
Vydání potvrzení.
|
Tweet |
Z vyúčtování za poskytování služeb zjistíte případné nedoplatky ve vztahu k dané společnosti. Spotřebitel, který má zůstatek nulový, což znamená, že má všechno v pořádku a společnost vůči němu nemá žádné pohledávky, může dostat potvrzení o bezdlužnosti.
Jsou-li urgence prostřednictvím mobilního telefonu bezvýsledné, žádost o vystavení potvrzení o bezdlužnosti může spotřebitel rovněž poslat poštou na adresu sídla společnosti (Praha 4, Michle, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 14022) nebo prostřednictvím datové schránky; v takovém případě by mělo být potvrzení vydáno bezodkladně.
Žádost musí obsahovat jméno a příjmení, adresu bydliště, identifikační údaj klienta (např. číslo již zrušené smlouvy či rodné číslo atp.), dále pro jaký účel a k jakému datu má být potvrzení o bezdlužnosti vydáno – např. pro účast ve veřejné soutěži, pro Úřad práce, pro banku z důvodu poskytnutí úvěru apod. Je také třeba uvést, jakým způsobem má být potvrzení doručeno (osobní vyzvednutí, poštou, datovou schránkou). Dále doporučujeme uvést e-mail a telefonní číslo. K formálním náležitostem patří pochopitelně i datum a podpis žadatele.
Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a omlouvám se za delší dobu čekání na reakci, nicméně tento kanál není primárním komunikačním prostředkem pro spojení s naši společnosti.
Je-li váš požadavek stále aktuální, pak je možné o vydání potvrzení o bezdlužnosti zažádat přímo na platební oddělení emailem na pohledavky.podnety@o2.cz. Pokud jste již tímto způsobem o doklad žádali a nebyl-li vystaven, požádám o doplnění, kdy byla žádost odeslána, kam přesně a případně i z jaké adresy či emailu.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.