Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#39862Nevydání potvrzení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2020, před 5 lety

Denisa Müller

Znění stížnosti

Již od října řešíme ukončení služeb u O2. Až v lednu jsme dostali finální fakturu, kterou jsem již zaplatila. Doteď se dohaduji, abych dostala potvrzení "o bezdlužnosti", které se nám společnost zdráhá vydat. Již jsem kontaktovala svého právního zástupce. Nechápu proč společnost toto zdržuje, vzhledem k tomu jak těžké bylo vůbec ukončit smlouvu - i když jsme na to samozřejmě měli nárok, mě utvrzují v dojmu, že mi potvrzení prostě vydat nechtějí. Nehodlám s touto společností někdy v budoucnu řešit nějaký problém.


Produkt

Internet O2, ref. číslo 3622558038, číslo služby 420606109068


Požadované řešení

Vydání potvrzení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 09:55, před 5 lety

Z vyúčtování za poskytování služeb zjistíte případné nedoplatky ve vztahu k dané společnosti. Spotřebitel, který má zůstatek nulový, což znamená, že má všechno v pořádku a společnost vůči němu nemá žádné pohledávky, může dostat potvrzení o bezdlužnosti.

Jsou-li urgence prostřednictvím mobilního telefonu bezvýsledné, žádost o vystavení potvrzení o bezdlužnosti může spotřebitel rovněž poslat poštou na adresu sídla společnosti (Praha 4, Michle, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 14022) nebo prostřednictvím datové schránky; v takovém případě by mělo být potvrzení vydáno bezodkladně.

Žádost musí obsahovat jméno a příjmení, adresu bydliště, identifikační údaj klienta (např. číslo již zrušené smlouvy či rodné číslo atp.), dále pro jaký účel a k jakému datu má být potvrzení o bezdlužnosti vydáno – např. pro účast ve veřejné soutěži, pro Úřad práce, pro banku z důvodu poskytnutí úvěru apod. Je také třeba uvést, jakým způsobem má být potvrzení doručeno (osobní vyzvednutí, poštou, datovou schránkou). Dále doporučujeme uvést e-mail a telefonní číslo. K formálním náležitostem patří pochopitelně i datum a podpis žadatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2020 14:55, před 5 lety

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost a omlouvám se za delší dobu čekání na reakci, nicméně tento kanál není primárním komunikačním prostředkem pro spojení s naši společnosti.

Je-li váš požadavek stále aktuální, pak je možné o vydání potvrzení o bezdlužnosti zažádat přímo na platební oddělení emailem na pohledavky.podnety@o2.cz. Pokud jste již tímto způsobem o doklad žádali a nebyl-li vystaven, požádám o doplnění, kdy byla žádost odeslána, kam přesně a případně i z jaké adresy či emailu.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2020 13:42, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2020 21:18, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.