Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#39865Vymahani a vyhrozovani exekuci i pote, co banka vratila penize za nepravem strzene clenstvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2020, před 5 lety

Tereza Nováková

Znění stížnosti

V srpnu 2019 jsem se registrovala a zaplatila si VIP clenstvi na 1 mesic. V souladu s platnymi podminkami jsem po 14 dnech od registrace vypovedela toto clenstvi, formu vypovedi jsem zvolila opet v souladu s jejich podminkami, kde jako jedna z moznosti bylo odelani emailu s prilohou vypovedi.
Nicmene email s vypovedi se nekam ztratil, pravdepodobne skoncil ve spamu.
V prosinci mi znenadani byla strzena castka za clenstvi.

Nasledna komunikace se zakaznickym serverem probihala v poradku, az do chvile, kdy me pozadali, at poslu orginalni email (ktery jsem jim uz k emailove komunikaci predtim prilozila), a kdyz jsem jim ho poslala jeste jednou, prisla odpoved ala vase clenstvi jste radne nevypovedela.
Na muj zoufaly dotaz, jak tedy mam dolozit originalni email, jeslti je potreba nejaky potvrzeni od centrum.cz, ze email byl opravdu v te a te forme odeslan z moji emailove adresy, tak uz chodila pouze strojova odpoved ve smyslu vypoved nam nebyla dorucena, proto jsme si castku strhli, a vypadalo to na nezajem o dalsi dokazovani toho, ze jsem opravdu vypoved odeslala.
Proto jsem pozadala svou banku o vraceni penez, a zruseni karty, banka po prezkoumani dukazu castku bez problemu vratila.

Pote mi zacaly chodit vyhruzne emaily upominajici o zaplaceni, navysene o nejakou castku za zpracovani a vyhrozovani exekuci.

Nevim, jak mam postupovat dale, nechci celit exekuci, ale nevim, kde a komu mohu dokazat, ze jsem opravdu radne vypovedela clenstvi?
Dekuji za radu.


Požadované řešení

Chtela bych se ujistit, ze na mne nebude uvalena exekuce, jak vyhrozuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2020 11:05, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Pro úplnost dále uvádíme, že bez exekučního titulu dané inkasní agentury nemohou dluh vymáhat. Mohou pouze na spotřebitele "tlačit" skrze dané dopisy/e-maily. Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Dle našich informací však doposud tyto inkasní agentury domnělý dluh nikdy k soudu nepodaly.

Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.2.2020 17:18, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.2.2020 14:15, před 5 lety


Tereza Nováková

Dekuji za vsechny informace, i za kontaktovani seznamky, na uvedeny email jsem napsala zadost, tak cekam na jejich vyjadreni.

Mezitim dnes probehla komunikace s jinou emailovou adresou, ze ktere dne 10.2. prisel dalsi vyhruzny email, a kterou jsem dnes nasla ve spamu a odpovedela na ni, jejich emailova adresa je collections@be2.cz, kde mi napsali, ze je jim lito, ale moje zadost na zruseni vymahani nemuze byt splnena, protoze jsem cituji:

>Dobrý den,
>
>děkujeme za Vaši zprávu.
>
>Je nám líto, ale v tomto případě není možné akceptovat Vaši stížnost. Po
>zaslání Vašeho požadavku na zrušení ze dne 23.08.2019 jste neodpověděl/a na
>automatickou zprávu, jak bylo požadováno v případě, kdy automatická odpověď
>nezodpověděla Váš požadavek.
>
>S pozdravem,
>
>Jana Hájková
>
>Oddělení pohledávek

Coz je asi reakce na jednu vetu u nich v podminkach:

>>Upozorňujeme, že pokud jste v odpovědi na Váš požadavek na zrušení obdržel(a)
>>automatickou odpověď, která neodpověděla na Váš požadavek a na kterou jste
>>dále nereagoval(a), požadavek nebyl zpracován a není platný.

Prohledala jsem svou emailovou schranku a zadnou takovou automatickou odpoved jsem po odeslani vypovedi neobdrzela, zatimco pri komunikaci se zakaznickym serverem takova automaticka zprava o tom, ze obdrzeli mou zpravu a ozvou se, chodi pokazde. Takze jsem jim psala nazpet, ze jsem tento pozadavek splnit nemohla, protoze zadnou takovou zpravu od nich nemam.

Prijde mi, ze moje zprava sice ode mne odesla, ale k nim nikdy nedorazila, nebo skoncila ve spamu a tim padem nevyvolala ani odeslani te jejich automaticke zpravy, na kterou po me chteji reagovat.

Cekam, zda se nevyjadri pak hlavacek, na ktereho jsem dostala kontakt a kteremu jsem v patek dne 21.2. psala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2020 13:19, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2020 22:16, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.