Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý večer, dnes 9.8. v 18h jsem nakupoval v Tesco Vysoke Mýto. Mají tam obrovske melouny, ktere by ji dávno prodali, kdyby je půlili a čtvrtili jako v Albertu či Bille. Jejidch chyba, e jim tam dlouhodobě lezí.
Ale k věci: Chtěl jsem rozpůlit konkretní meloun, ale nikdo nikde-to je normální, zaměstnanců je málo, musí se šetrit. Tak jsem zavolal tel 608 a prý to rozpůlí manazerka. Ta po více nez 5 min dorazila s nejakou půlkou a kdyz jsem jí rekl, ze chci rozpůlit konkretně vybraný meloun, tak prý proč-všechny jsou stejne. Poznamenám, e ty půlky byly nehezke a proto je taky nikdo nekoupil. No nakonec s bručenim šla to dozadu rozpůlit, po minutě prinesla a s vyrazem "tady to maš ty otravo" mi oznamila, ze je horsi nez ten co mi vybrala ona.
Doma jsem si pochutnal, meloun mel vybornou chut.
Ale takto by se k zakaznikovi chovat nemělo a zvlast kdyz prý MANAZERKA.
Asi byste ji měli zvednout plat, aby se chovala lepe.
Diky
Sodomka
Rozpůlení melounu manazerkou
Zvednout plat manazerce nebo ji poslat na školení
|
Tweet |
V tomto případě záleží na skutečnosti, zda prodávající tuto službu umožňuje. Konkrétní jednání zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými, kteří by měli mít zájem na tom, aby zaměstnanci, kteří při výkonu práce jednají za společnost, jednali v souladu se zásadami slušnosti, případně s etickým kodexem společnosti.
Vzhledem výše uvedenému stížnost uzavíráme.