Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#3987Rozpůlení melounu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2014, před 10 lety

Jarda Petarda

Znění stížnosti

Dobrý večer, dnes 9.8. v 18h jsem nakupoval v Tesco Vysoke Mýto. Mají tam obrovske melouny, ktere by ji dávno prodali, kdyby je půlili a čtvrtili jako v Albertu či Bille. Jejidch chyba, e jim tam dlouhodobě lezí.
Ale k věci: Chtěl jsem rozpůlit konkretní meloun, ale nikdo nikde-to je normální, zaměstnanců je málo, musí se šetrit. Tak jsem zavolal tel 608 a prý to rozpůlí manazerka. Ta po více nez 5 min dorazila s nejakou půlkou a kdyz jsem jí rekl, ze chci rozpůlit konkretně vybraný meloun, tak prý proč-všechny jsou stejne. Poznamenám, e ty půlky byly nehezke a proto je taky nikdo nekoupil. No nakonec s bručenim šla to dozadu rozpůlit, po minutě prinesla a s vyrazem "tady to maš ty otravo" mi oznamila, ze je horsi nez ten co mi vybrala ona.
Doma jsem si pochutnal, meloun mel vybornou chut.
Ale takto by se k zakaznikovi chovat nemělo a zvlast kdyz prý MANAZERKA.

Asi byste ji měli zvednout plat, aby se chovala lepe.

Diky

Sodomka


Produkt

Rozpůlení melounu manazerkou


Požadované řešení

Zvednout plat manazerce nebo ji poslat na školení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 12:52, před 10 lety

V tomto případě záleží na skutečnosti, zda prodávající tuto službu umožňuje. Konkrétní jednání zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými, kteří by měli mít zájem na tom, aby zaměstnanci, kteří při výkonu práce jednají za společnost, jednali v souladu se zásadami slušnosti, případně s etickým kodexem společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2015 16:56, před 10 lety

Vzhledem výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.