Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v listopadu 2019 mi volala společnost Vodafone s nabídkou využití internetu od společnosti UPC, kterou Vodafone vlastní.
Po několika telefonátech jak od Vodafone, tak i od UPC jsem dne 10.12. 2019 se společností UPC uzavřela smlouvu po telefonu na poskytování služby TV Start, kdy z mé strany byla podmínka pro její uzavření, že součástí služby bude i možnost využívat televizi v mobilu - Horizon GO.
Bohužel, do dnešního dne nemám možnost tuto službu využívat.
Se společnosti UPC jsem reklamaci řešila nejprve telefonicky,kdy mi operátor (ten samý, se kterým jsem službu sjednávala) tvrdil, že jsme se vzájemně nepochopili a službu nelze k mému tarifu přidat, ačkoliv jsem se během prvního hovoru přesně vyjádřila k tomu, co požaduji. Podle vyjádření operátora lze službu přidat pouze k vyšším tarifům. Proto jsem si následně písemně vyžádala poslání záznamu hovoru s uzavíráním smlouvy, abych se utvrdila, že má stížnost je oprávněná. Následně jsem si s UPC vyměnila několik emailů, kde reklamuji nedodržení podmínek při uzavírání slouvy a společnost stále opakuje to samé dokola, že je to vše mrzí, že se omlouvají, ale k danému tarifu nelze službu přidat.
Dnes jsem se telefonicky obrátila i na společnost Vodafone, jakožto vlastníka společnosti UPC, v naivní představě, že by mi pomohli situaci vyřešit. Bohužel, odpověď byla taková, že pokud je smlouva uzavřená s UPC, tak musím jednat pouze s UPC.
Vzhledem k tomu, že po měsíci stále nedošlo ze strany společnosti k dodržení podmínek a nápravě, mám dotaz, jak dál mohu postupovat, když společnost nemá vůli vyřešit reklamaci k oboustranné spokojenosti?
služba TV Start
požaduji využívání slíbení služby televize v mobilu Horizon GO bez toho, abych si musela připlácet za vyšší nabídku
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Matějková,
musím potvrdit, že TV Start skutečně nelze kombinovat se službou Horizon Go. K jakým televizním tarifům Vám můžeme Horizon Go aktivovat, uvádíme veřejně na stránce https://www.upc.cz/televize/doplnky/horizon-go/. Je mi to líto, ale v tomto případě Vám nemůžeme vyhovět.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.