Společnost


Strong Fellow s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3988Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2014, před 10 lety

Tereza Loudová

Znění stížnosti

dobrý den,
napsala jsem firmě tento dopis, stále je v řešení...

Dobrý den,
dne 11.12. 2012 jsem uzavřela smlouvu s panem Jaromírem Jampílkem o koupi vodního filtru zn........................ Vstupní polatek jsem neplatila já, ale zaplatila ho paní Dana Kuželová, protože mi chtěla filtr prodat (pro upřesnění situace).
Filtr mi měl být dodán po zaplacení částky cca 40 000,- Kč. Firmou Strong Felow mi byla dána sleva 10 000,-Kč. Nyní mám celou částku zaplacenou.

Jde o to, že smlouvu jsem podepisovala před dvěmi lety a mezi tím se událo hodně věcí. Nyní mám problém s převzetím tohoto filtru, poněvadž nebydlím na dané adrese a velmi často se stěhuji. Což by mohl být problém i pro vás, poněvadž pán, co filtr montuje je také zdaleka a musel by ho montovat každý měsíc někam jinam, což mi nepřipadá vhodné pro obě strany.
Chtěla jsem filtr nechat namontovat k mé matce, jenže ta filtr odmítá.

Nyní se snažím vyřešit tento problém dohodou, zda je možné zaplatit pokutu za nepřevzetí filtru v hodnotě 10 000,- Kč, z toho bych požadovala zbylou částku v hodnotě cca 20 000,- Kč vrátit. Byla bych velice nerada, kdyby tato situace vyplynula tak, že přijdu o peníze i o filtr – o to opravdu nemám zájem. Tak se na vás obracím prostřednictvím tohoto dopisu, protože nevím, kam jinam zavolat nebo napsat. Pan Jampílek tvrdí, že již ve firmě nepracuje, takže nyní nehodlá tuto situaci řešit.
Filtr jsem si stále nepřevzala, takže stále ještě nejsem jeho vlastníkem já, nýbrž vaše firma, takže právo na vrácení peněz mám.

Snažně vás prosím, kontaktujte mě na uvedený tel., nebo na výše uvedenou adresu, opravdu bych ráda tuto situaci vyřešila co nejdříve a bez zbytečných problémů.


Produkt

vodní filtr


Požadované řešení

vrátit peníze...nebo prý neuvidím ani peníze ani filtr.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2014 16:01, před 10 lety

Byla-li uzavřena kupní smlouva, prodávající má povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupující má povinnost předmět koupě převzít. Pokud je ve smlouvě ujednána smluvní pokuta za nepřevzetí filtru, neznamená to automaticky, že se předmětná povinnost zaplacením pokuty ruší. Naopak nevyplývá-li ze smlouvy jiné ujednání, povinnost nadále trvá.
Je-li smluvní pokuta sjednána ve spotřebitelské smlouvě v obchodních podmínkách a není-li obsažena ve smlouvě hlavní, je dle nálezu Ústavního soudu sp. zn. I.ÚS 3512/11 ze dne 11.11.2013 sjednána neplatně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:43, před 10 lety

Společnost Strong Fellow s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.