Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zdravíčko, jen tak ze srandy si sem přidám svoji novou zkušenost s PPL stejně předpokládám že to nikdo nečte. Před týdnem jsem si objednal na eshopu autorozvody.cz díly na auto, zaplatil předem a očekával jsem doručení domů. Když Řidič volal nebyl jsem zrovna doma tak jsem požádal osobu zdali by bylo možné mi zásilku hodit přes vrata, že je placená (v minulosti s tím problém nebyl a vždy jsem své balíčky na dvoře našel) paní řekla hodím. Doma nic nebylo. To bych ještě považoval za svoji blbost, tak jsem následující týden objednal ze stejného shopu stejné díly jen k sobě do zaměstnání abych věděl že budu k zastihnutí, taky jsem zaplatil předem. Přišla sms že budou doručovat balík mezi 8-10 hodinou, čekal jsem tedy a nikde nikdo a ani telefonát ačkoliv jsem byl na firmě od 7 do 15 a i potom tam pořád byl někdo kdo by to převzal. Nyní nemám ani své zboží a ani své peníze. Kdo mi tedy teď dá těch 1 151 korun ? nebo 2 302 korun kdybych počítal obě zásilky co nemám díky PPL ? Volat řidiči jsem zkoušel nezvedá to. Děkuji mnohokrát nashledanou hezký den
Kulové čepy Febi Bilstein
Zásilku kterou napodruhé nikdo nedoručil bych rád dostal alespoň na Parcelshop do Vinotéky v Roudnici nad Labem. Jestli se z toho auta nevypařila, na stránkách sledování zásilky je prý už doručena mně.
|
Tweet |
V rámci uzavírání kupní smlouvy přes internet (tedy tzv. distančním způsobem), odpovídá za přepravu a řádné dodání zboží prodejce. Prodejce odpovídá za bezvadný stav zakoupeného zboží až do okamžiku jeho převzetí kupujícím, pokud přepravu zajistil sám prodejce.
V případě, že přepravní společnost nedodá spotřebiteli zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení rovněž prodejce. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu s danou společností uzavíral prodávající (odesílatel zboží), je prodejce následně v případě pochybení ze strany přepravce oprávněn uplatnit reklamaci dané služby, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.