Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39883Zaokrouhlení konečných cen při platbě v hotovosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2020, před 5 lety

Richard Buček

Znění stížnosti

Dne 18.12.2020 jsem uskutečnil nákup v prodejně TESCA v Přerově / Supermarket Přerov Komuna /. Celková hodnota nákupu činila 113,30 Kč.Pokladní ze mne ovšem vyloudila 114,00 Kč.Tak nevím zda Tesco má vyjímku ze zaokrouhlování proti všem obchodům stejné branže a nebo jestli málo, ale přesto přikrádá.
Děkuji předem za osvětlení tohoto způsobu zaokrouhlování finančních hodnot.

S pozdravem Buček


Produkt

číslo účtenky BKP 360908F2-E1641202-F4FDBBA6-93803809-A7CF6FFB


Požadované řešení

Vysvětlení zda je to krádež nebo jiný, ne zcela běžný způsob zaokrouhlování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2020 11:41, před 5 lety

Zákon možnost zaokrouhlení upravuje pouze u plateb v hotovosti. Podle § 3 písm. c) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů se při konečném účtování prodávaných výrobků a poskytovaných služeb v hotovosti se zaokrouhlí celková částka vždy k nejbližší platné nominální hodnotě zákonných peněz v oběhu.

V případě, že prodávající spotřebitele poškozuje, lze se obrátit s podnětem na dozorový orgán Českou obchodní inspekci:

Podnět lze podat:
- písemně, a to na příslušný inspektorát ČOI,
- osobně, a to na příslušný inspektorát ČOI,
- prostřednictvím webového formuláře na adresu:
www.coi.cz/cz/e-podatelna/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 17:02, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.