Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:224
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39887Objednané a zaplacené zboží, nedodané, peníze nevráceny, žádná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2020, před 5 lety

Anna Hájková

Znění stížnosti

V květnu 2018 jsem si objednala kožený batoh (peněženky-tašky-shop.cz), zaplatila, což mi prodávající potvrdil a poděkoval za důvěru:
Datum: 14. 6. 2018 9:02:11
Předmět: Vyřízená
Dobrý den.
Vaši platbu jsme v pořádku přijali. Děkujeme.
Dodavatel potrvdil odeslání zboží na Vaši adresu.
Předpokládaná doba dodání od oznámení odeslání je 15 až 45 pracovních dní. Zboží je objednáváno od více dodavatelů a tak jednotlivé druhy zboží mohou být rozděleny na více balíčků doručené v jiných termínech.
Děkujeme za Vaši důvěru a těšíme se na další spolupráci.
S pozdravem, Tým penezenky-tasky-shop.cz

Po půl roce prodávající oznámil zrušení objednávky a slíbil vrácení dlužné částky. Přestože jsem několikrát upomínala neuhrazený závazek, peníze jsem do dnešního dne neobdržela. Na uvedeném telefonním čísle prodejce mi nikdy nikdo telefon nezvedl.


Produkt

Dámský kožený školní batoh, černý - POŠTOVNÉ ZDARMA 1 765 Kč


Požadované řešení

Očekávám od prodávajícího vrácení peněz za dosud nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2020 13:02, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ani poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzve, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 19:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.